آخرین خبرهااستان ها

نصرتی: استعفاء از شهرداری رشت تصمیم بسیار سختی برایم بود

شهردار مستعفی رشت با اشاره به اینکه کارهایی که در شهر رشت انجام دادم به نیت کار کوتاه مدت نبود، گفت: استعفاء از شهرداری رشت تصمیم بسیار سختی در طول زندگی شغلیم بود.

تدبیرشرق/چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت که به منظور بررسی استعفای شهردار رشت قرار بود ساعت ۹ صبح برگزار شود با تاخیر یک ساعت و نیم شروع شد.

مسعود نصرتی، شهردار مستعفی رشت در این جلسه با بیان اینکه به دلیل علاقه‌ای که به شهر رشت و شهروندان این شهر داشتم به رشت آمدم، گفت: با تمام شرایطی که در کشور وجود داشت سعی داشتم که با انجام کار ابتکاری از ظرفیت های بالقوه رشت استفاده کنم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از روز اول برای این امر مهم وقت گذاشته شد تصریح کرد: در طول حضور بنده به عنوان شهردار رشت ۳۱ تفاهم نامه منعقد شد، ۱۸ تفاهم نامه تشریفات آن انجام شد و روز گذشته نخستین قرار داد در راستای اجرای فیبر نوری در رشت منعقد شد.

نصرتی با بیان اینکه تمامی کارها با همکاری شورا انجام شد اظهار کرد: اقداماتی در حوزه زباله، طرح تفصیلی، اتاق شکوفایی، تراموا طی این مدت انجام شد و کارخانه آسفالت پس از۳۷ سال پروانه ساخت گرفت.

وی افزود: شهرداری رشت مدیران خوب و توانمندی دارد که می‌تواند امور را به خوبی اداره کنند.

شهردار مستعفی رشت همچنین با اشاره به اینکه کارهایی که در شهر رشت انجام دادم به نیت کار کوتاه مدت نبود، گفت: استعفاء از شهرداری رشت تصمیم بسیار سختی در طول زندگی شغلیم بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا