آخرین خبرهااستان هافرهنگی و هنریفوری

فرماندار تالش : استعداد یابی به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت گردشگری و بوم گردی در دستور کار قرار گیرد

فرماندار تالش

فرماندار تالش ضمن تاکید بر کیفیت طرح های واصله، تسریع در روند رسیدگی به در خواست متقاضیان را از دستگاه های اجرایی خواستار شد.

 فرماندار تالش در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات متقاضیان طرح بومگردی شهرستان اظهار داشت: از وظایف دستگاه های اجرایی ترغیب و تشویق و سوق کارافرینان و سرمایه گزاران به خاصه جوانان در بهره مندی از تسهیلات مرتبط با طرح بومگردی و اشتغال روستایی با هدف توسعه گردشگری شهرستان و معرفی جاذبه های فرهنگی و طبیعی منطقه است

مهدوی افزود : دستگاه های اجرایی به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت کم نظیری که دولت به بحث گردشگری و بوم گردی اختصاص داده است، استعداد یابی در تمام مناطق شهرستان را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار تالش در پایان ضمن تاکید بر کیفیت طرح های واصله، تسریع در روند رسیدگی به در خواست متقاضیان را از دستگاه های اجرایی خواستار شد.

لازم به ذکر است تا کنون از میان متقاضیان احداث واحد های بومگردی در شهرستان ، ۱۵ طرح موفق به کسب موافقت اصولی و ۱۲ طرح موفق به ثبت نام در سامانه کارا و سه طرح  واقع در روستاهای مریان بسک و خرجگیل با اعتباری حدود ۱٫۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰ به بانک های عامل معرفی شده اند .

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا