آخرین خبرهااستان ها

نباید از نام شهدا برای منافع شخصی سوءاستفاده کرد/ یادواره ای که تنها ۲۵ نفر در آن شرکت کنند در شان شهدا نیست

تدبیرشرق/مصطفی سالاری در جلسه کمیته حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در رشت اظهار داشت: یادواره‌های شهدایی که بدون شکوه و دور از شأن شهدا برگزار می‌شود باید تجمیع شود تا در شأن شهدا باشد.

استاندار گیلان با اعلام اینکه بالا بودن تعداد یادواره‌های شهدا سبب می‌شود تا فرمانداران نتوانند به سایر کارهای خود رسیدگی کنند گفت: بهتر است یادواره‌های شهدا را تجمیع کرده تا به کیفیت برگزاری آن‌ها اضافه شود.

سالاری با تاکید بر اینکه نباید از نام شهدا برای منافع شخصی سوءاستفاده کرد ابراز داشت: اینکه یادواره‌ای در روستایی برگزار شود و فقط ۲۵ نفر در آن شرکت کنند در شأن شهدا نیست.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اعلام اینکه مراحل اجرایی پروژه موزه دفاع مقدس بعد از تعیین تکلیف وضعیت زمین آن آغاز می‌شود گفت: ستادی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محور برگزاری مراسمات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به منظور حفظ شأن شهدا باید نظم بیشتری پیدا کند.

استاندار گیلان با اعلام اینکه برگزاری یادواره‌های پراکنده شهدا سبب می‌شود مراسم برگزار شده در شأن شهدا نباشد عنوان داشت: باید تعداد یادواره‌‌های شهدای برگزار شده در طول سال مشخص شود.

سالاری با اعلام اینکه باید همگرایی لازم میان تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزار یادواره‌های شهدا ایجاد شود ابراز داشت: ایجاد این همگرایی سبب افزایش کیفیت یادواره‌های شهدا می‌شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا