آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

دادگاه رشت حکم نهایی جدال مالکیت را صادر کرد؛ سپیدرود با محمد نوین و خداد عزیزی به لیگ برتر می‌آید

تدبیرشرق/مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان امروز اظهار داشت: دقایقی پیش رای دادگاه مبنی بر مشخص شدن مالکیت باشگاه سپیدرود اعلام شد و بر این اساس و طبق این رای که یک نسخه از آن نیز در اختیار این اداره کل قرار گرفته؛ ادامه فعالیت تیم سپیدرود رشت با مالکیت محمد نوین قانونی است.
به گزارش ایرنا، مریم بخشی افزود: این رای با توجه به مستندات و مدارک ارائه شده از سوی هر دو گروه دعوی این پرونده شامل جواد تن زاده و محمد نوین، صادر شده و طبق این رای، محمد نوین مالک قانونی باشگاه سپیدرود رشت است.
وی بیان کرد: بر این اساس تیم سپیدرود رشت با سرمربیگری خداداد عزیزی در رقابت های لیگ برتر حضور می یابد و امیدواریم که این تیم ریشه دار و پرطرفدار بتواند در رقابت های لیگ هجدهم نتایج خوبی کسب کند.
به گفته بخشی، حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان مورد تایید دادگاه قرار گرفته و دخالت و ورود ما در این قضیه فقط به خاطر مردم، این باشگاه و طبق قانون بوده و گرنه پس از این، تمامی موارد باید توسط هیات موبوطه دنبال شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: متاسفانه شکایت هایی که از طریق مالک قبلی انجام شد، خیلی وقت و زمان را برای سپیدرود گرفته و اگر این تیم در پایان فصل دچار آسیب شود، جواد تن زاده باید جوابگو باشد البته بنا به نظر اکثر کارشناسان، تیم هم اکنون، در شرایط خوبی است.
اردیبهشت ماه سال جاری طی حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان، مالکیت باشگاه سپیدرود رشت از جواد تن زاده به دلیل عدم اجرای مفاد قرارداد گرفته و به میرشهاب مومنی مالک اسبق سپرده شد که پس از مدتی نیز امتیاز این باشگاه به محمد نوین که اهل استان یزد است، انتقال یافت. پس از این، تن زاده به حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعتراض و نسبت به این رای و انتقال شکایت کرد که شعبه ششم دادگاه عمومی رشت، مالکیت باشگاه را تا زمان اعلام قطعی رای، به تن زاده سپرد.
اواخر هفته گذشته نیز دادگاه نهایی تشکیل و امروز (شنبه) رای دادگاه مبنی بر مالکیت باشگاه سپیدرود رشت به نفع محمد نوین اعلام شد.
هم اکنون تیم سپیدرود رشت با سرمربیگری خداداد عزیزی برای برپایی اردوی آمادگی در تهران بسر می برد و پنجشنبه هفته جاری در نخستین دیدار لیگ برتر، مقابل سایپا حاضر می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا