آخرین خبرهااستان ها

شورا و مدیریت شهری باید در یک فضای شیشه ای باشد /پرسش حق اعضای شوراست / آرامش کاری پرسنل مهم ترین ویژگی شهرداری دوران نصرتی

تدبیرشرق/احمد رمضانپور نرگسی در چهل هشتمین چلسه صحن علنی شورای رشت گفت : امروز قرار نبود از شهردار پرسش شود. اعتقاد بنده هم این است که شورا و مدیریت شهری در یک فضای شیشه ای باشند.
وی افزود: دستور جلسه پرسش نبوده است و با توجه به حضور اصحاب رسانه، شایعات مبنی بر رفتن شهردار و رفتن به وزارت کشور، این پرسش ها شبهه رفتن را بیشتر می کند.
عضو شورا افزود: پرسش حق اعضای شوراست. ولی یادمان باشد که شورای پنجم در چه شرایطی وارد شد و دکتر نصرتی در چه شرایطی این مسئولیت را پذیرفت. در این مدت ۳۱ بار حساب شهرداری بسته شده است. منابع انسانی احساس آرامش نداشتند.
امروز بیش از ۲۵ پروژه مطالعه و آماده واگذاری است. پرسنل آرامش کاری دارند. تلاش شده حساب های مسدود نشود. برای کارهای زیربنایی برنامه تدوین شده است.
وی تاکید کرد: گفته های بنده برای تنویر افکار عمومی است ولی موارد مطرح شده از سوی اعضای شورا نیز حق اعضاست ولی اگر قرار است دستور جلسه بهنگام عوض گردد از قبل باید به اعضای شورا اطلاع داد میشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا