آخرین خبرهااستان ها

شورای پنجم بالا‌ترین سطح همکاری را با شهردار رشت داشته است

سید امیرحسین علوی با اشاره به شایعات مبنی بر حضور شهردار در وزارتخانه‌ای در تهران خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر شورای شهر رشت ایشان صادقانه به این پرسش پاسخ دادند و گفتند تماس‌هایی در این‌باره با بنده گرفته‌ شده ولی فعلا هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ام. 

تدبیرشرق/وی ادامه داد: اعضای شورای پنجم شهر رشت با شهردار این شهر تاکنون بالاترین سطح همکاری را داشته‌اند زیرا این شهر در ادوار گذشته آسیب دیده و زخمی است و حضور و انتخاب نصرتی در راستای این بوده تا مرهمی برای دردهای این شهر باشد.

علوی افزود: ما منتظر هستیم تا شهردار رشت نتایج بررسی خود را به شورا اعلام کند و قطعا نظر نصرتی شهردار رشت برای ما قابل احترام است و اگر بحث رفتن جدی شود ۵۰ درصد تصمیم‌گیری بر عهده ایشان و ۵۰ درصد به نظر اعضاء شورا بستگی دارد.

وی اضافه کرد: بنده به شخصه علاقه‌ای به رفتن شهردار ندارم و اعتقاد دارم با رفتن ایشان شهر آسیب می‌بیند و نصرتی تا روزی که بخواهد شهردار رشت بماند قابل احترام اعضای شورای شهر خواهد بود و همه ما در راستای توسعه شهر به ایشان کمک خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد: علی‌رغم همه شایعاتی که در خصوص انتخاب شهردار بعدی وجود دارد باید بگویم بنده تاکنون در این زمینه با هیچ یک از کاندیداهای احتمالی صحبت نکرده ام و هر زمانی نیاز به انتخاب شهردار جدید وجود داشته باشد با رای و نظر همه اعضای شورا فرد شایسته‌ای را در این زمینه انتخاب خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا