آخرین خبرهااستان ها

پاسخ به ۷ پرسش اساسی حول محور سپیدرود!

جلسه رسیدگی به وضعیت باشگاه سپیدرود در دادگستری رشت صبح امروز (چهارشنبه) با حضور طرفین دعوا بین هیئت فوتبال استان گیلان و جواد تن‌زاده برگزار شد. در این جلسه هر یک از طرفین مستندات خود را به محضر دادگاه ارایه دادند و می بایست تا صدور رای نهایی دادگاه چند روزی صبر کرد.

تدبیرشرق/ جلسه رسیدگی به وضعیت باشگاه سپیدرود در دادگستری رشت صبح امروز (چهارشنبه) با حضور طرفین دعوا بین هیئت فوتبال استان گیلان و جواد تن‌زاده برگزار شد. در این جلسه هر یک از طرفین مستندات خود را به محضر دادگاه ارایه دادند و می بایست تا صدور رای نهایی دادگاه چند روزی صبر کرد.

رای نهایی دادگاه چه زمانی صادر می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که نمی توان زمان قطعی برای اعلام رای متصور بود اما با توجه به اینکه هفته آینده لیگ برتر شروع می‌شود و سپیدرود می بایست در نخستین بازی خود، چهارم مرداد در برابر سایپا به میدان برود، احتمال اینکه رای دادگاه تا قبل از این تاریخ صادر شود، بسیار است.

اگر رای دادگاه تا ۴ مرداد یعنی زمان اولین بازی سپیدرود صادر نشود، چه خواهد شد؟

در این خصوص تصمیم با هیات فوتبال است که چه تیمی به مصاف سایپا برود. از آن جایی که رویه هیات فوتبال تا کنون حمایت از نوین بوده و مسئولین هیات فوتبال گیلان بارها بر عدم ایفای تعهدات تن زاده تاکید داشته اند، به احتمال فراوان سپیدرود با مربیگری خداداد عزیزی راهی مسابقات لیگ خواهد شد.

روند دادگاه امروز به نفع کدام یک از دو طرف بوده است؟

از آن جاییکه خبرنگاران در دادگاه حاضر نبودند ناچارا باید برای پاسخ به این پرسش به اظهارات افراد حاضر در دادگاه استناد کرد. میرشهاب مومنی در این خصوص می گوید: ما همه مستندات را به دادگاه ارائه دادیم و خوش‌بین هستیم که رای به سود آقای نوین اعلام شود.

آیا پرونده به کارشناس ارجاع داده شده است و صدور رای نهایی تا اعلام نظر کارشناس به تعویق خواهد افتاد؟

خیر، وکیل میرشهاب مومنی این موضوع را تکذیب کرده و گفته که ارجاع پرونده به کارشناس کذب محض است.

آیا اینکه گفته می شود تن زاده مالک باقی مانده است، صحت دارد؟

این تیتری است که برخی سایت های خبری و خبرگزاری های حامی تن زاده در حمایت از او برگزیده اند. جلسه امروز دادگاه تا زمانی که منجر به رای نشود، هیچ چیزی را تغییر نداده است و اساسا باید گفت آیا می توان تن زاده را مالک دانست که حالا مدعی ادامه مالکیت او بود؟ به نظر می رسد چنین تیتری بیش از اینکه واقعیت داشته باشد، به راه انداختن نوعی جنگ رسانه ای و روانی است که البته کوچکترین تاثیری در رای نهایی دادگاه نخواهد داشت.

کدام یک از دو تیم فعلی تحت نام سپیدرود آماده ترند؟

هر دو تیم بازیکنانی را جذب کرده اند اما بنا به ادعای برخی رسانه ها، تیم تحت سرمربیگری نظر محمدی کامل نبوده و از کمبود بازیکن رنج می برد. به نظر می رسد زمانی می توان آمادگی دو تیم را سنجید که حداقل هر دو تیم ۱۱ بازیکن قانونی را داشته باشند.

کدام یک از دو تیم در حال حاضر رسمی ترند؟

اگر معیار رسمیت را در سازمان لیگ جستجو کنیم، باید گفت این خداداد و تیمش هستند که قراردادشان در سازمان لیگ به ثبت رسیده و رسما تیمشان نام سپیدرود را یدک می کشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا