آخرین خبرهااستان ها

تداوم جوانگرایی و بهره گیری از نیروی های حامی تدبیر و امید در گیلان

تدبیرشرق/یکی از وعده های دکتر روحانی در انتخابات یازدهم و خصوصا دوازدهم ریاست جمهوری بکارگیری جوانان و بانوان با انگیزه در پست های مدیریتی کشور بود.وعده ای که رئیس جمهور علی رغم همه مشکلات و مخالف ها سعی کرد به آن جامع عمل بپوشاند.

موج جوانگرایی در وزارت خانه های مختلف به راه افتاد و وزارت ورزش و جوانان با بکارگیری بیشترین مدیر جوان و بانو توانست تحسین همگان را به همراه داشته باشد.

در استان ها اما به دلیل ساختار سنتی جریان های قدرت جوانگرایی و میدان دادن به بانوان سخت و چالش برانگیز به نظر می رسید.

در گیلان اما سالاری جوان که لقب جوان ترین استاندار کشور را یدک می کشید در اقدامی بی سابقه در اولین روز کاری خود دستور بکارگیری جوانان و بانوان در پست های مدیریتی را به تمامی مسئولان ارشد استان داد و علی رغم همه انتقادها و فشارها با راه انداختن موج هایی از انتصابات باعث ایجاد انگیزه و نشاط سیاسی در استان شد.

جوانانی متخصص و متعهدی که سهم زیادی در پیروزی تفکر اعتدال و میانه روی در کشور داشتند به میدان آمدند تا با روحیه و انگیزه بیشتر کارها را در دست بگیرند و روح جدیدی در کالبد مدیریتی گیلان دمیده شود.جوانانی که با پیشرفت و آب دیده شدن می توانند نسلی از مدیران کشوری که اصالت گیلانی دارند را برای استان به ارمغان بیاورند.موردی که همیشه در زمان های گذشته مورد بحث در محافل مختلف سیاسی و رسانه ای استان بود و از عدم وجود مدیران گیلانی در راس امور کشوری انتقاد می شد.

حالا و بنابر گفته یک منبع آگاه این بار نوبت شهرستان بندرانزلی است که شاهد حضور یک بخشدار جوان و با انگیزه باشد.

یک منبع آگاه از انتصاب حسین عظیم نژاد به عنوان بخشدار شهرستان انزلی خبر داد.حسین عظیمی نژاد از جوانان متخصص به امر وزارت کشور و امور عمرانی و اجرایی و با مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد برنامه ریزی و دانشجوی دکتری جغرافیا و برنامه ریزی شهریست که دارای سوابق موفق اجرایی و همچنین علمی در حوزه امور اجرایی و بدنه وزارت کشور در استان گیلان است.

به گفته این منبع آگاه وی که یکی از نیروهای حامی دولت در انتخابات اخیر ستادهای استان دکتر روحانی بوده است با حمایت جریان تدبیر و امید بعنوان بخشدار بندرانزلی معرفی می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا