آخرین خبرهاملی

روحانی در خط ولایت است/تشکیل تیم مشورتی با دستور رهبری برای کمک به دولت

مهرداد لاهوتی، اظهار کرد: پیام حاج قاسم سلیمانی به رییس‌جمهور به عنوان شخصیت محبوب دنیای اسلام قابل تحسین بود. ایشان بر اساس یک منطق مشخص پیامی به رییس‌جمهور داد که گذشته از اینکه مایه دلگرمی دولت است پیام وحدت در شرایط فعلی کشور است.

وی افزود: در روزهایی که آمریکایی‌ها حتی با کشورهای مسلمان منطقه اجماعی علیه ایران ایجاد کرده‌اند ما نباید نسبت به خود ظلم کنیم و باید به ایجاد وحدت و همگرایی در جامعه کمک کنیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به انتقادات برخی اصولگرایان تندرو به پیام قاسم سلیمانی، اظهار کرد: آقای روحانی کسی است که برای اولین بار لقب امام را در مورد امام خمینی (ره) به کار برد. ایشان اگر در مذاکرات قدمی برداشته با مشورت شورای عالی امنیت ملی این کار را کرده است. فراموش نکنیم چه بلاهایی بر سر کشور ما آمده است، حداقل نتیجه برجام این بود که فرصت اقتصادی برای کشور ایجاد شد حالا اینکه از این فرصت خوب استفاده کردیم یا نه، ممکن است ما هم نقدی به این مساله داشته باشیم.

لاهوتی ادامه داد: منتسب کردن آقای روحانی به کسانی که به اسلام خیانت کرده‌اند ظلم به کشور است. ایشان خدمات زیادی در زمان جنگ به کشور داشت و در طول پنج سال ریاست جمهوری خود هم همیشه در خط ولایت حرکت کرده است. من نمی‌دانم یک عده به دنبال چه چیزی هستند که ایشان را به کسانی که در صدر اسلام به اسلام خیانت کردند تشبیه می‌کنند، این ظلم در حق انقلاب است.

وی با بیان اینکه عقل و منطق می‌طلبد که وحدت و انسجام در کشور حفظ شود، یادآور شد: مقام معظم رهبری هم کمک زیادی به دولت کرده و هر جا لازم بوده اجازه‌ای صادر شود این کار را کرده‌اند، همچنین تیم مشورتی تشکیل دادند که به دولت کمک می‌کند اما به هر حال در هر دو طرف افراط وجود دارد و باید بدانیم نباید حرفی بزنیم که بوی تفرقه بدهد چرا که هدف دشمن همین است که ما از درون از هم بپاشیم تا به این وسیله به انقلاب و نظام آسیب برسانند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا