آخرین خبرهااستان هااسلایدر

شهردار رودسر در قبال سلامت شهروندان بی تفاوت است

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: انباشت زباله سلامت مردم را تهدید می کند و به نظر می رسد شهردار رودسر در قبال سلامت شهروندان بی تفاوت است و در صورت عدم اقدام سریع برای حل معظل زباله از ابزارهای قانونی استفاده می کنیم.

تدبیرشرق/علی وارسته با انتقاد از وضعیت آشفته زباله در شهر رودسر اظهار کرد: شهرداری رودسر مسئول جمع‌آوری و مدیریت پسماند در شهر رودسر است که نسبت به این امر مهم بی تفاوت است.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه برای مدیریت پسماند و زباله در فرمانداری رودسر برگزار شده است، گفت: جمع‌آوری و مدیریت زباله و تمیز نگه داشتن شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است و علی رغم های تذکرات مکرر و برگزاری چندین جلسه، شهرداری رودسر نسبت به آن واکنشی نشان نداده است و حتی درب کارخانه کمپوست هم بسته است.

سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه در جلسه هفته گذشته با اعضا شورای شهر و شهردار رودسر مقرر شد تا کارخانه کمپوست رودسر بازگشایی شود ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است، افزود: انباشت زباله سلامت مردم را تهدید می کند و به نظر می رسد شهردار رودسر در قبال سلامت شهروندان بی تفاوت است و در صورت عدم اقدام سریع برای حل معظل زباله از ابزارهای قانونی استفاده می کنیم.

وارسته خاطرنشان کرد: قرار بود شهردار رودسر با جابجایی ریجکت داخل محوطه کارخانه کمپوست مسیر برای ورود ماشین های حمل زباله را بازگشایی و زباله ها تحویل گرفته شود ولی نه تنها این اقدام انجام نشد بلکه درب کارخانه را نیز قفل کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا