آخرین خبرهاسیاسیملی

جعفرزاده ایمن‌آبادی: پیام سردار سلیمانی به رییس‌جمهور، دفاع از حیثیت نظام بود

جعفرزاده ایمن آبادی

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی پیام اخیر سردار سلیمانی به رییس‌جمهور را در راستای دفاع از حیثیت نظام و برای حفظ مصالح کشور دانست.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار کرد: کسانی که از پیام سردار سلیمانی به رییس‌جمهور انتقاد کردند نه رییس‌جمهور را می‌شناسند و نه سردار سلیمانی را، او برای کشور زحمت کشیده و آخرتش را نمی‌فروشد اگر هم حرفی زده برای حفظ مصالح کشور بوده است.

وی افزود: آقای روحانی حرف درستی زده که گفته تعامل می‌کنیم ولی اگر منافع ملی ما به خطر بیفتد، منافع کشورهای دیگر هم به خطر می‌افتد و وقتی چنین حرف‌هایی از طرف فرمانده ارشد اجرایی کشور زده می‌شود باید فرمانده ارشد نظامی از او دفاع کند تا لرزه به اندام دشمن بیفتد در غیر این صورت پالس منفی به دنیا داده می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس حمایت سردار سلیمانی از دولت را پشتوانه دولت عنوان و خاطرنشان کرد: کسانی که به فرماندهان نظامی می‌گویند چرا از دولت حمایت کردی، باید بدانند با این کار از حیثیت نظام دفاع شد. من برای نااهلانی که از این پیام انتقاد کردند متاسف شدم، گرچه ملت حساب آنها را جدا می‌داند. آنها کسانی هستند که جز خودشان کسی را قبول ندارند و همان‌هایی هستند که به ترامپ امتیاز ناخواسته می‌دهند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا