آخرین خبرهااستان ها

مسئولان با عملکرد خود موجب تقویت اعتماد مردم شوند/ دستگاه هایی که عملکرد خوبی در صرفه جویی داشته باشند مورد تشویق قرار خواهند گرفت

فرماندار بندرانزلی گفت: ما به عنوان مدیر دستگاه اجرایی باید بیشتر از وقت اداری در جهت خدمت به مردم وقت بگذاریم زیرا عملکرد خوب ما علاوه بر تقویت روحیه مردم اعتماد آنان را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش می دهد.

دکتر میرشمس مومنی زاده در جلسه شورای اداری این شهرستان به اولویت‌های مهم دولت در مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: در شرایط بسیار سخت و دشواری که دولت در تامین اعتبارات و امکانات تحت فشارهای سخت بین المللی ‌با آن مواجه است، باید وقتی از سوی دولت اعتبار کافی برای رونق اقتصادی اختصاص می یابد آن را با پیگیری جدی جذب کنیم و اگر در این زمینه سهل انگاری شود و نتوانیم سهم خود را جذب کنیم خیانتی نابخشودنی به مردم کرده ایم.

وی مردم را از ارزشمندترین سرمایه نظام و پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مشکلات مختلفی را پشت سر گذاشته و همواره در حمایت از انقلاب اسلامی و ولی فقیه ایستاده‌اند بر همین اساس لازم است تکریم بیش از پیش آنان در ادارات از سوی مسئولان انجام پذیرد تا افزایش رضایت مندی از عملکرد خدمتگزاران آنان موجب افزایش اعتماد عمومی به نظام مقدس اسلامی گردد.

فرماندار بندرانزلی انجام وظیفه مضاعف در راستای رضایت مندی مردم که پشتوانه اصلی نظام هستند را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: هرکدام از ما به عنوان مدیر دستگاه اجرایی باید بیشتر از وقت اداری در جهت خدمت به مردم وقت بگذاریم زیرا عملکرد خوب ما علاوه بر تقویت روحیه مردم اعتماد آنان را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش می دهد. زیرا این نظام هرچه دارد از دلبستگی، پشتوانه، مشارکت و همراهی مردم بوده که انقلاب و نظام را از گردنه های خطرناک عبور داده است.

مومنی زاده با توجه به شرایط جوی و ضرورت صرفه جویی در انرژی گفت: باید با مصرف بهینه آب و برق علاوه بر صرفه جویی در حفظ و نگهداری این مواهب الهی بکوشیم، لذا دستگاه هایی که عملکرد خوبی در صرفه جویی برق داشته باشند، مورد ارزیابی قرار گرفته و در پایان تابستان مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

وی عملکرد دستگاه های مرتبط در تامین آب زراعی را مطلوب عنوان نمود و خواستار حفظ این موقعیت شد تا کشاورزان دچار مشکل و خسارت نشوند.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات سجاد کریمی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی سابق، وحید پورحضرت به عنوان معاون جدید عمرانی فرمانداری بندرانزلی معرفی شد.

مومنی زاده همچنین خبر ارتقاء سطح فرمانداری بندرانزلی را اعلام نمود و افزود: براساس ارزیابی فرمانداری ها از سوی وزارت کشور و سطح بندی آنها براساس چارت جدید فرمانداری شهرستان بندرانزلی به فرمانداری درجه یک ارتقاء یافت که به این جهت معاونت برنامه ریزی و توسعه نیز به این فرمانداری افزوده شده است و نظر به سیاست دولت مبنی بر لزوم استفاده از توانمندی بانوان در پست های مدیریتی، اولین معاون برنامه ریزی و توسعه خانم طاهره تونگو که از کارشناسان این فرمانداری است معرفی می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا