آخرین خبرهااستان ها

سالاری: اجازه نمی دهم با سرنوشت اعتبارات استان بازی شود

مصطفی سالاری، استاندار گیلان در جلسه بررسی اسناد خزانه استان بر ضرورت جذب اعتبارات اسناد خزانه توسط مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید و تصریح کرد: اجازه نمی دهم با سرنوشت اعتبارات استان بازی شود.

تدبیرشرق/استاندار گیلان در جلسه بررسی اسناد خزانه استان بر ضرورت جذب اعتبارات اسناد خزانه توسط مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید و تصریح کرد: اجازه نمی دهم با سرنوشت اعتبارات استان بازی شود.

 

مصطفی سالاری در این جلسه که صبح امروز در محل سالن غدیر استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه مدیران جهت جذب اعتبارات، تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۳ تیر ماه فرصت دارند، تصریح کرد: عدم جذب اعتبارات توسط هر یک از دستگاه های اجرایی در موعد مقرر، بیانگر ناکارامدی و ناتوانی آن دستگاه است و به صورت رسمی اعلام عمومی می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که دستگاهی توان جذب اعتبارات اسناد خزانه را نداشته باشد، اعتبارات آن در اختیار دستگاه اجرایی دیگری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای جذب این اعتبارات در هر یک از وزارتخانه ها چندین روز زمان و انرژی صرف شده است، خاطرنشان کرد: هدر رفت این زحمات به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

گفتنى است در این نشست مدیران دستگاه های اجرایی به بیان نقطه نظرات و مشکلات مختلف در خصوص جذب اعتبارات پرداختند و استاندار گیلان ضمن پاسخگویى به موضوعات مطروحه، به بیان راهکارهاى عملیاتى لازم جهت رفع موانع و مشکلات موجود پرداخت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا