آخرین خبرهااستان هااقتصادی

ثبت‌نام و تمدید پروانه و مجوزهای مربوط به سازمان حمل و نقل بار و مسافر، از طریق اداره پست انجام می‌گیرد

 اداره پست

طی تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و اداره پست استان گیلان، زین پس ثبت‌نام و تمدید پروانه و مجوزهای مربوط به سازمان حمل و نقل بار و مسافر، از طریق اداره پست انجام می‌گیرد.

در راستای اجرای مصوبه شماره ۱۳۷۳۱۹/ت ۰۵۱۵۱۲ مورخ ۹۳/۱۱/۱۴ هیئت محترم وزیران به منظور تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل بار و مسافر و صورت جلسات مورخ ۹۵/۱۱/۲۵ و ۹۵/۱۲/۹ کارگروه ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون‌شهری وزارت کشور، تفاهم‌نامه‌ای مابین سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به نمایندگی آقای پیمان پارسای محمودی از یک طرف و از طرف دیگر اداره کل پست استان گیلان به نمایندگی آقایان ابوالفضل باقری منش به عنوان مدیرکل و جلال اسماعیل‌نیا به عنوان معاون فنی منعقد شد و طرفین ملزم به انجام مفاد آن هستند.
طی این تفاهم‌نامه، برای ثبت‌نام یا تمدید پروانه و مجوز بهره‌برداری شرکت‌های مدیریتی، مجوز بهره‌برداری شرکت‌های حمل و نقل بار درون شهری و مجوز یا پروانه اشتغال رانندگان، متقاضیان می توانند برای اخذ مدارک مربوطه به سامانه www.utcms.ir مراجعه یا از طریق ارسال پاکت حاوی پروانه صادره از سوی سازمان، به اداره کل پست استان مربوطه، پروانه جدید را در آدرس خود دریافت و هزینه آن را پرداخت نمایند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن