آخرین خبرهاملی

طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور حرف‌ بیگانگان و دشمنان انقلاب است

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه ما به اصلاح کابینه و اصلاح وزرا معتقد هستیم و از آقای رئیس‌‌‌جمهور هم این موضوع را خواسته‌ایم، خاطرنشان کرد: طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور حرف‌ بیگانگان و دشمنان انقلاب است.

به گزارش تدبیرسرق به نقل از ایلنا، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی گفت: طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور حرف‌های بیگانه‌ها و دشمنان انقلاب است و ما به یک سری افراد افراطی که این نوع کلمات را در مجلس می‌گویند، اجازه نخواهیم داد که حرف‌های خود را تکرار کنند.

مهرداد بائوج لاهوتی درباره تخصیص ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به شرکت‌‌‌هایی که کالاهای غیرضروری وارد می‌کنند، گفت: ما می‌‌بینیم که بعضی از دوستان‌مان مصاحبه کرده‌اند که این روزها به عده خاصی ارز داده می‌‌شود که من نه تایید و نه رد می‌‌‌کنم.

دولت برای پرداخت ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به کالاهای ضروری دقت لازم را دارد

وی ادامه داد: مطمئن هستم که دولت با توجه به حساسیت‌‌های ارزی که وجود دارد، دقت‌‌های لازم را لحاظ می‌کند و ما هم توصیه می‌کنیم که ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی برای کالاهای ضروری تعلق گیرد.

نماینده لنگرود در مجلس با تاکید بر اینکه کسی که می‌خواهد کالایی را وارد کند با ارزهای قیمت بالاتر وارد کند، اظهار داشت: مطمئن هستم برای کالاهای ضروری دولت این دقت را دارد. اینکه می‌گویند کالاهای غیرضروری به کشور وارد می‌شود، باید اثبات بشود و اگر اینطور باشد ما در مجلس از بعد نظارتی خود استفاده می‌‌کنیم.

استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور حرف‌ بیگانگان و دشمنان انقلاب است

لاهوتی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره برخی که طرح عدم کفایت رئیس‌‌‌جمهور یا استیضاح او را دنبال می‌‌کنند، چیست؟ تصریح کرد: ما نمی‌‌‌گذاریم  و ما این حرف را حرفی منطقی نمی‌دانیم. هرکسی که این حرف‌ را می‌زند این کلمه از آستین کشورهای بیگانه و دشمنان انقلاب و نظام به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه ما به اصلاح کابینه و اصلاح وزرا معتقد هستیم و از آقای رئیس‌‌‌جمهور هم این موضوع را خواسته‌ایم، خاطرنشان کرد: طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور حرف‌ بیگانگان و دشمنان انقلاب است و ما به یکسری افراد افراطی که این نوع کلمات را در مجلس مطرح کنند، اجازه نخواهیم داد که این حرف‌ها را تکرار کنند.

رییس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس اضافه کرد: به نظر من فقط بخش اقتصادی دولت نیاز به اصلاح دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا