آخرین خبرهااستان ها

فرماندار رشت: نظام اداری منظم و منسجم پیام رسان خوبی برای آیندگان است

سید محمد احمدی، فرماندار رشت با اشاره به اینکه اسناد این نمایشگاه نشانگر از نظم است افزود: در جامعه امروز هم اگر ما بتوانیم نظام اداری منظم و منسجم داشته باشیم می توانیم پیام های خوبی برای آیندگان داشته باشیم.

تدبیرشرق/سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت به همراه معاونین سیاسی اجتماعی و عمرانی با حضور در سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان از نمایشگاه اسناد عدلیه گیلان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: اسناد به نمایش گذاشته در این نمایشگاه حس هویت بخشی به انسان داده و نشان دهنده آن است، که نظام دیوان سالاری اگر بخواهد خوب عمل کند می تواند عملکرد گذشتگان و خدماتی که آنها در نظام اداری کرده اند را به آیندگان انتقال دهد.

وی با اشاره به اینکه اسناد این نمایشگاه نشانگر از نظم است افزود: در جامعه امروز هم اگر ما بتوانیم نظام اداری منظم و منسجم داشته باشیم می توانیم پیام های خوبی برای آیندگان داشته باشیم.

فرماندار رشت تصریح کرد: نوشته های امروز ما تبدیل به اسنادی خواهد شد برای آیندگان و اگر در تولید این اسناد با کارشناسی و دقت عمل کنیم  آنها می توانند از اسناد تولیدی توسط ما الگو و سرمشق درستی بگیرند برای راهبرد و پیشبرد اداره کشور.

وی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان نیز با تقدیر از دکتر حساس خواه افزود: با محدودیت های موجود و کمترین منابع که در این بازدید مشاهده شد بهره وری خوبی در طول این مدت این سازمان از خود در استان بجایی گذاشته است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم ما هم بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت هائی که در شهرستان رشت وجود دارد قدم های مثبتی در راستای پیشبرد اهداف این سازمان و ایجاد آرشیو ملی شایسته و در خور شأن استان گیلان که دارای تاریخی درخشان و فرهنگی غنی است برداریم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا