آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

خداداد عزیزی: اگر تن‌زاده مالک سپیدرود است، چرا قراردادم را در هیئت فوتبال ثبت کردند؟

تن‌زاده مالک سپیدرود

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: هیئت فوتبال گیلان حتما نامه‌ای از اداره کل ورزش استان و وزارت ورزش و جوانان داشته که آقای نوین را به عنوان مالک شناخته و قراردادم را ثبت کرده است.

به گزارش تدبیرشرق، با وجود اینکه روز گذشته خداداد عزیزی قراردادش را با سپیدرود در هیئت فوتبال گیلان ثبت کرد، اما اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد با توجه به رأی دادگاه مبنی بر حکم خلع جواد تن‌زاده از مالکیت باشگاه سپیدرود، تا صدور حکم نهایی از سوی مراجع قضایی، جواد تن‌زاده به عنوان مالک قانونی باشگاه فعالیت خواهد کرد.

عزیزی در واکنش به این موضوع به تسنیم گفت: کاری به دعوای مدیریتی ندارم، اما من قراردادم را به همراه هشت بازیکن دیگر در هیئت فوتبال استان ثبت کرده‌ام. اگر تن‌زاده مالک باشگاه است، چرا قرارداد من را ثبت کرده‌اند؟ در فوتبال تنها مرجع اصلی فدراسیون فوتبال است و در استان‌ها هیئت‌ها زیرمجموعه آن محسوب می‌شوند. طبق قانون فیفا و AFC، به غیر از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کسی را نمی‌شناسم.

وی افزود: روز گذشته تا زمانی که قراردادم ثبت نشده بود، کار را شروع نکردم. وقتی قراردادم ثبت شد، یعنی هیئت فوتبال قرارداد را قانونی می‌داند. دیگر نمی‌فهمم که ماجراهای بعدی چیست. قرارداد من به لحاظ قانونی ثبت شده و تمرینات را با سیزده، چهارده بازیکن شروع کردیم. هیئت فوتبال گیلان حتما نامه‌ای از اداره کل ورزش استان و وزارت ورزش و جوانان داشته که آقای نوین را به عنوان مالک شناخته است. اگر غیر این بود که قراردادم را ثبت نمی‌کردند.

سرمربی سپیدرود رشت در خصوص اینکه اگر تن‌زاده مالک باشگاه باشد، چه تصمیمی می‌گیرد، گفت: به فیفا و AFC شکایت خواهم کرد، چرا که این کار دخالت محرز سیاسیون در ورزش است. من بازیچه کسی نیستم. سند مالکیت وزارت ورزش به نام نوین را دیدم و حتی برای اینکه مطمئن شوم به هیئت فوتبال که مرجع قانونی و زیر نظر فدراسیون فوتبال است، مراجعه کردم. آنها مدارک را چک کردند و سپس قراردادم ثبت شد. مگر می‌شود هیئت فوتبال امروز قرارداد را ثبت کند، فردا بگوید قانونی نیست؟ با این شرایط نه تنها من، بلکه همه بازیکنان لنگ بلاتکلیف خواهند بود.

/گیل نگاه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا