آخرین خبرهااستان ها

دیدار صمیمی شهردار لنگرود با اصحاب رسانه گیلان

اصحاب رسانه گیلان

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی شهرداری لنگرود، جمعی از مدیران رسانه های مجازی و مکتوب استان گیلان پیش از ظهر امروز طی نشست صمیمی با سید مهدی رجایی در دفتر شهردار لنگرود دیدار و گفت و گو کردند.

شهردار لنگرود ضمن خوش آمد گویی به اصحاب رسانه اظهار کرد: تعامل با رسانه ها موجب ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با مردم می شود که از این طریق می توان عمل کرد و خدمات دولت و نظام را به مردم اطلاع رسانی کرد.

وی با بیان اینکه رسانه ها زبان گویای مردم و مسئولین هستند گفت: رسانه ها به دلیل ارتباط گسترده با مردم دغدغه های آنان را به مسئولین منتقل می کنند و با ارسال اخبار خوب می توانند زمینه ایجاد نشاط و تقویت روحیه در جهت خدمت رسانی مسئولین به مردم را اطلاع رسانی کنند.

شهردار لنگرود با اشاره به وجود مشکلات مالی در همه شهرداری های کشور افزود: علی رغم وجود مشکلات مالی در طی ۹ ماه گذشته خدمات خوبی توسط شهرداری لنگرود برای مردم ایجاد شده است و سعی کردیم با تیم مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود مشکلات پیش رو جلوی خدمت رسانی به مردم را نگیرد.

کریم خورسندی رئیس خانه مطبوعات استان گیلان نیز یکی از مهمانان این نشست بود.

در پایان این دیدار نیز مدیران رسانه های استان گیلان نظرات و پیشنهادات خود را برای گسترش همکاری رسانه‌ای با شهرداری لنگرود مطرح کردند.

شهردار لنگرود

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا