آخرین خبرهااستان ها

حرف شهردار رشت برای مدیران شهرداری باید فصل الخطاب باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت از بی اعتنایی و بی توجهی برخی از مدیران شهرداری رشت نسبت به انتظارات، تصمیمات و تاکیدات شهردار رشت انتقاد کرد.

تدبیرشرق/فاطمه شیرزاد با ابراز گلایه از انجام اقدامات خودسرانه توسط برخی از مدیران شهرداری رشت نسبت به شهردار اظهار کرد: شهردار بارها درباره پرداخت هزینه های مربوط به حوزه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تاکید کرده اما متاسفانه این مهم توسط برخی از مدیران مربوطه مورد بی توجهی قرار گرفته است.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با دستان خالی مشغول فعالیت است افزود: در ماه مبارک رمضان اقدامات خوبی توسط این سازمان انجام شد و برگزاری محافل انس با قرآن کریم و … از برنامه های خوب فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در این ایام بوده است.

وی با بیان اینکه مطالبات جامعه فرهنگی و هنری در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت پرداخت نشده است تصریح کرد: حرف شهردار رشت برای مدیران شهرداری باید فصل الخطاب باشد اما متاسفانه شرایط به گونه ای پیش رفته که احساس می شود به حرف شهردار رشت بی اعتنایی می شود و با توجه به تاکیدات فراوان مسعود نصرتی درباره پرداخت مطالبات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تاکنون هیچ اقدامی در این باره انجام نشده است.

شیرزاد به راه اندازی بازارچه گیل بانو در رشت اشاره و بیان کرد: شهرداری رشت باید در این حوزه بیش از گذشته فعالیت کرده و باید بازارچه های مشابهی به منظور گسترش فعالیت بانوان در رشت احداث کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا