آخرین خبرهاملی

جعفرزاده: یک عده در کشور متقاضی تحریم هستند / جیب‌های بسیاری به بهانه دورزدن تحریم پر شد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شفاف‌سازی در نحوه تخصیص ارز را موجب جلوگیری از فساد و رانت دانست و گفت که بروز پدیده‌هایی مثل بابک زنجانی محصول عدم شفافیت بوده است.

تدبیرشرق/غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار کرد: بروز پدیده‌هایی مثل بابک زنجانی محصول عدم شفافیت بود و اگر کسانی به دنبال عدم شفافیت هستند یعنی پشت صحنه‌هایی برای خود دارند. متاسفانه به بهانه دور زدن تحریم، شاهد این بودیم که جیب‌های بسیاری پر شد و یک عده که متقاضی تحریم هستند و از آنها به عنوان کاسبان تحریم یاد می‌شود در واقع به فکر جیب‌شان هستند.

وی افزود: ما به دنبال شفاف‌سازی هستیم و هیچ کس نباید این دغدغه را داشته باشد که در صورت شفاف‌سازی دست ما برای آمریکایی‌ها رو می‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه «ارز برای کالاهای اساسی ضروری و اجتناب‌ازناپذیر اختصاص می‌یابد» تاکید کرد: نمی‌شود در چنین شرایطی کسی نداند که ارز تخصیصی چطور هزینه شده است. من کاملا موافق شفاف‌سازی در مورد نحوه تخصیص ارز هستم. انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی جلوی بسیاری از فسادها،‌ رانت‌ها، دزدی و ظلم به مردم را می‌گیرد و اگر کسی در برابر این شفاف‌سازی مقاومت می‌کند باید به دیده تردید به او نگاه کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا