آخرین خبرهاسیاسیملی

اسدالله عباسی: مطرح کردن استعفای روحانی از دسیسه‌های دشمنان است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطرح کردن استعفا رئیس‌جمهور از دسیسه‌های دشمنان است گفت: غالب مشکلات اقتصادی در کشور ربطی به تحریم ندارد بلکه حل آن‌ها نیازمند عزم و اراده قوی دولت و تیم اقتصادی آن است.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از فارس، اسدالله عباسی با اشاره به موضوع استعفای رئیس‌جمهوری و مطرح‌شدن عدم‌کفایت وی اظهار کرد: راه‌حل مشکلات کشور پهناور ایران تعامل، همفکری و همگرایی همه نیروها باهدف حل مشکلات مردم است.

وی با تأکید بر اینکه همه باید تلاش کنند تا توطئه و دسیسه‌های دشمنان خنثی شود افزود: نباید در زمینی که دشمن در آن طرح بازی ریخته و ما را به مجادله فرامی‌خواند، بازی کرد و عروسک خیمه‌شب‌بازی آن‌ها بود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در برهه حساسی از کشور قرارگرفته‌ایم که فرصتی برای مطرح کردن مباحث بیهوده و بی‌ارزش نیست تصریح کرد: مطرح کردن مواضع و مباحثی همچون استعفا یا عدم‌کفایت رئیس‌جمهوری تنها هم‌صدایی با دشمنان انقلاب اسلامی و ضد منافع بزرگ ملت ایران است و تنها به تضعیف نظام می‌انجامد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم همگرایی و پرهیز از تفرقه‌اندازی در مواضع کلان کشور تأکید کرد و گفت: همه مسئولان، نیروها و قوای اصلی و مردمی در نظام جمهوری اسلامی وظیفه‌دارند به دولت کمک کنند تا در راستای کاهش درد و آلام مردم ازجمله مباحث اقتصادی گام بردارند و از هیچ کمکی دریغ نکنند.

عباسی با اشاره به افزایش محسوس گرانی در کشور و نوسانات ارزی خاطرنشان کرد: همه مسئولان در کشور و کسانی که صاحب‌مقام و مسئولیت هستند باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم ازجمله مشکلات بازار ارز کاهش پیدا کند وگرنه تفرقه‌اندازی و اخلال در امور را دشمنان ایران و استکبار جهانی بسیار بهتر بلد هستند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به اینکه تفرقه و ایجاد اختلال در امور کلان کشور از اهداف دشمنان است و عده‌ای متأسفانه در داخل تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته‌اند بیان کرد: نباید تمامی نیروها عزم و انگیزه خود را به کار بگیرند تا به یکدیگر ضربه وارد کنند و از سرعت تلاش خود در راستای خدمت به مردم بکاهند و یا آن را تضعیف و خنثی کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی مطالبه گری و درخواست از مسئولین برای تلاش مضاعف را از خواسته نمایندگان مردم در خانه ملت برشمرد و افزود: مجلس شورای اسلامی درخواست مساعدت ویژه و مضاعف وزرای دولت و تیم اقتصادی آن را خواستار است و همچون گذشته اعلام می‌کند دولت باید پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم ازجمله در حوزه اقتصادی باشد.

وی با تأکید بر اینکه غالب مشکلات اقتصادی در کشور ربطی به تحریم ندارند بلکه نیازمند عزم و جدیت دولت هستیم اظهار کرد: بسیاری از مشکلات کشور با توجه و دقت نظر دولت و با استفاده از ظرفیت‌ها و توان داخلی نیروی انسانی و منابع موجود حل خواهد شد و نیازمند این هستیم که دولت اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و از مباحث کلی و مطالبات مردم به‌سادگی عبور نکند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم نظارت بیشتر بر چگونگی تعیین نرخ ارز و توزیع آن در کشور اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی در رابطه با توزیع ارز در کشور ورود کرده و نظارت‌های خود را در این راستا تشدید کرده است.

عباسی با تأکید بر اینکه کسانی که نظم اقتصادی را بر هم می‌زنند و موجب اخلال در نظام مالی می‌شوند باید برخورد جدی با آن‌ها شود تصریح کرد: مجلس از دولت خواسته تا اعلام کند ارزهای توزیع‌شده را دقیقاً در اختیار چه کسانی قرار داده و مسیری که ارزها هزینه شده‌اند را نیز به مجلس اعلام کند تا آن گام بزرگی در حوزه شفافیت نظام اقتصادی و مالی کشور برداشته باشیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا