آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

سلطانی‌فر: مشکل بین کی‌روش و برانکو حل شده و دیگر ادامه پیدا نمی‌کند

کی‌روش و برانکو

وزیر ورزش و جوانان گفت: اجازه نمی دهم عرصه ورزش دچار تشنج ‏و التهاب شود.

به گزارش تدبیرشرق و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر با اشاره به امیدواری نسبت به نتایج فوتبال گفت‌:  نسبت به نتایج تیم‌ ‌ملی فوتبال  ایران در جام ملت ها بسیار امیدوارم که ان‌شاء‌الله حتما نتایج خوبی بگیریم و در آن رویداد هم ‏از  حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم. بازیکنان آماده، کادر فنی توانمند، فدراسیون پرتلاش، آرامش و حمایت مردم عوامل موفقیت و برتری ‏فوتبال ایران در جام جهانی بودند.

او همچنین گفت: بازیکنان خوب و آماده زیادی در سطح آسیا داریم و از  کادر فنی خوب، توانمند و هوشیاری ‏برخورداریم که می‌توانند  نتایج خوبی را رقم بزنند از  طرفی فدراسیون بسیار پر تلاش، حامی و پرکاری داریم. هماهنگی و همدلی خوبی در عرصه ورزش وجود دارد و اجازه نمی‌دهم  که این ‏عرصه دچار تشنج شود و همه حاشیه‌ها را تا حالا جمع کرده‌ایم.تلاش ما هم این است  که حتی الامکان وارد این حاشیه‌ها  و ‏التهابات نشویم و همه همدل، همسو و یکدل، یک هدف را دنبال کنیم که حمایت بی حد و حصر مردم هم عامل بسیار مهم و تعیین ‏کننده‌ای در این راه است.

سلطانی فر همچنین گفت: نباید با مسائل حاشیه ای کام مردم تلخ شود و اکنون همه باید در خدمت منافع کشور و تقویت انسجام ملی  باشند و این موضوع از نظر ما تمام شده است. با تدبیر فدراسیون فوتبال و باشگاه ها این مشکلات بین سرمربی تیم ملی و باشگاه پرسپولیس حل شده و ادامه نخواهد یافت. با تدابیر فدراسیون فوتبال و باشگاه های مختلف این مشکلات حل می  شود.
سلطانی فر نتایج خوب و بازی های آبرومندانه تیم ملی فوتبال ایران را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در شرایط فعلی زمان لذت بردن از نتایج خوب و افتخار افرین تیم ملی فوتبال ایران است ؛ نتایجی که باعث شد افتخار کسب کنیم و برای ملت عزت بوجود آورد.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا