آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

گفته بودم مقصران بازی‌سیاسی و کودتای سپیدرود را معرفی می‌کنم/ تمام قراردادهای اخیر باطل است

مالک باشگاه سپیدرود تن زاده

مالک باشگاه سپیدرود گفت:گفته بودم که مقصران بازی‌های سیاسی و کودتای پشت پرده را به مردم معرفی می‌کنم و حالا هم خسارت مادی و معنوی ایجاد شده به عهده همین آقایان است.

به گزارش تدبیرشرق، جواد تن زاده  در خصوص اینکه مالکیت باشگاه سپیدرود مجدداً به وی بازگردانده شده، گفت: رأی دادگاه را در اختیار رسانه ها گذاشتم و به این ترتیب تثبیت مالکیت باشگاه سپیدرود به نام ما ثبت شد ضمن آنکه رأی داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز متوقف گردیده است.

وی با بیان اینکه حکم صادره از سوی دادگستری غیرقابل اعتراض است گفت: تمامی ضرر و زیان و خسارت ناشی از اتفاقات هفته های اخیر بر عهده مسببان اصلی این ماجرا بوده و همین جا اعلام می کنم تمامی قراردادهای امضاء شده توسط باشگاه طی روزهای اخیر باطل است.

وی تأکید کرد: روزهای گذشته اعلام کرده بودم که مقصران بازی های سیاسی و کودتای پشت پرده را به مردم معرفی می کنم و حالا هم خسارت مادی و معنوی ایجاد شده به عهده همین آقایان است.

وی تأکید کرد: مافیای فوتبال ایران به زانو درآمد و اگر چه فرصت آماده سازی از ما گرفته شد و برنامه ریزی ها به تأخیر افتاد اما کلیه کارها صورت گرفته و آخرین هماهنگی ها با سرمربی تیم انجام شده و قرار است آقای دست نشان ظرف ۴۸ ساعت آتی از بازیکنان مدنظر برای شرکت در اردو دعوت به عمل بیاورد.

تن زاده تأکید کرد: همه آنهایی که باعث نشر اکاذیب و ضرر و زیان به باشگاه سپیدرود شدند باید برابر قانون از نظر مادی و کیفری پاسخگو باشند و تخلفات هیأت فوتبال در این زمینه کلاهبرداری محسوب شده و مطمئن باشید برای احترام به هواداران واقعی سپیدرود و ارزش گذاری به آنها ذره ای از حق باشگاه کوتاه نخواهم آمد در این ۱۰ روز لکه سیاهی بر پیکر باشگاه سپیدرود وارد کردند و مشخص شد که از دو ماه گذشته و بعد از پایان لیگ آقایان چه اهدافی پشت پرده داشتند ولی به احتمال فراوان طی روزهای آتی شکایت کیفری را علیه آنهایی که مرتکب چنین تخلفاتی شدن به دادگاه ارائه خواهم کرد.

باشگاه سپیدرود چندی پیش از جواد تن زاده گرفته و در اختیار محمد نوین قرار گرفت.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا