استان هااسلایدرفوری

طی نامه ای به نماینده ولی فقیه در گیلان؛ استمداد جمعی از مردم رشت در خصوص بررسی عملکرد ضعیف مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان

جمعی از مردم رشت طی نامه ای به نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار بررسی عملکرد ضعیف مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان شدند.

در این نامه آمده است:

چند سالی است که فصل تابستان برای شهروندان رشتی به ویژه ساکنین محلاتی از جمله حافظ آباد، عینک، حمیدیان، چمارسرا و غیره تبدیل به کابوسی دردناک شده است.
قطع مکرر و چند باره برق در طول روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان مساله ای است که با فرا رسیدن تیر ماه آغاز می شود.
طی چند سال اخیر بارها از طریق رسانه های جمعی این موضوع از جمشید طالبی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی گیلان مطالبه شده و وی هر بار با دلایلی از جمله پوسیدگی شبکه های برق و غیره از این موضوع مهم به نوعی رفع مسئولیت کرده است.
امسال نیز همچون سال گذشته با ورود به فصل تابستان قطع برق در محلات حاشیه ای رشت آغاز شده و تماس های ساکنین این مناطق از رشت با تلفن گویای اداره بدون پاسخ و یا وعده های دروغین اتصال برق مواجه شده است .
تحمل این وضعیت در شرایطی که فقط ۹ روز از شروع فصل تابستان می گذرد بسیار سخت و جانکاه بوده و بیماران قلبی، زنان باردار، افراد سالخورده و کودکان از این وضعیت به شدت در ناراحتی و عذاب هستند.
شنیده ها حاکی از آن بود که به واسطه گرمای زیاد و فشاری که به شبکه توزیع برق وارد می شود قرار است هر پنج الی ۶ روز برق محلات مختلف رشت به طور دوره ای قطع شود اما متاسفانه در شرایط فعلی برق برخی از محلات مشخص رشت از جمله حافظ آباد، حمیدیان، چمارسرا،عینک و … در طول یک روز پنج الی ۶ مرحله قطع شده و ساکنین این مناطق در اوج ساعات افزایش دما نمی توانند از وسایل سرمایشی از جمله پنکه و کولر استفاده کنند.
با توجه به شرایط فعلی و وعده های بدون تحقق جمشید طالبی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان طی سال های اخیر از حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در گیلان تقاضا داریم شخصا نسبت به این مساله ورود کرده و این مدیر عامل ناکارآمد را برکنار کرده و مردم رشت را از این مشکل نجات دهند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا