چهارشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۷

شهردار املش: شهرداری یک نهاد مردمی است مردم باید از نحوه در آمد وهزینه کرد آن باخبر باشند/تمام آنچه بر شهرداری املش گذشته است ازدرآمدتانحوه هزینه کرد

با توجه به اینکه شهرداری ها همو اره درمظان اتهام قرار دارند ومردم حساسیت بیشتری نسبت به هزینه کرداین نهاددارند،شایسته است تانحوه درآمد وهزینه کردآنها بطور شفاف با مردم درمیان گذاشته شود. کاری که برای نخستین باردر استان گیلان توسط ناصر رنجبرشهرداراملش پایه گذاری شد. همان قولی که درروز معارفه خود عنوان نموده بود. امیدکه الگو وسرمشقی برای سایر شهرداری های استان باشد . اینک بدنبال سلسله گزاررش های عملکرد ماهیانه شهرداری املش ، مروری داریم بر گوشه هایی از فعالیتها ، خدمات و عملکرد شش ماهه این شهرداری .

 

شهردار املش  درابتدای گزارش خود به بیان بودجه ، درآمد و هزینه های این شهرداری پرداخت و اظهار داشت :

بودجه این شهرداری در سال ۹۶ ،   ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۸۵ ریال و در آمد آن  ۶۰۷/۳۹۹/۴۱۰/۵۹ ریال بوده که هزینه های جاری شهرداری اعم از  خدمات اداری و شهری ۳۹۳/۸۹۹/۸۹۳/۴۱ ریال

وهزینه های عمرانی  نیز ۷۴۶/۵۶۳/۲۵۶/۴۷ ریال بوده است و         ۳۹۳ /۶۰۰/۵۸۹/۲۵ ریال نیز هزینه های مازاد شهرداری می باشد

وی ادامه داد : با توجه به ماده ۶۸ قانون شهرداریها مبنی بر رعایت  ۴۰% عمرانی و ۶۰% هزینه های جاری شهرداری در سال ۹۶ نسبت به انجام هزینه های اداری ۴۷ % و هزینه های عمرانی ۵۳ % اقدام نموده است .

شهردار ساعی املش خاطر نشان کرد : با عنایت به استحصال درآمد در سال ۹۶ به مبلغ ۶۰۷/۳۹۹/۴۱۰/۵۹ریال شهرداری وبا توجه به نیاز شهر به کارهای عمرانی ، خدماتی – نسبت به انجام هزینه های جاری – عمرانی ) به مبلغ ۱۳۹/۴۶۳/۱۵۱/۸۹ ریال اقدام نموده است که مبلغ ۳۹۳/۶۰۰/۵۸۹/۲۵ ریال تحت عنوان افزایش هزینه بر درآمد  محسوب میگردد.

وی سپس به بیان پرداختی مطالبات و بدهکاری شهرداری املش پرداخت و گفت :

پرداختی بابت مطالبات گذشته پیمانکاران و پرسنل در دوره شهردار مهندس ناصر رنجبر از تاریخ ۷/۸/۹۶ الی ۲۴/۳/۹۷                   ۹۷۷/۲۵۱/۶۴۳/۷ریال پرداختی بصورت نقدو ۰۰۰/۰۰۰/۳۹۷/۳ ریال

پرداختی بصورت چکهای مردمی میباشد.شهرداراملش  یادآورشد: بدهکاری به اشخاص حقیقی و حقوقی (بستانکاران ) که ثبت کامپیوتر گردید جمعاً به مبلغ  ۱۸۲/۸۱۴/۲۶۹/۳۵ ریال ، کسورات قانونی بر اساس ترازنامه بتاریخ ۳۱/۵/۹۶ جمعاً به مبلغ ۳۷۳/۳۹۴/۵۱۹/۱۲ ریال و صورتحساب ( فاکتور ها ) و صورت وضعیت های ارائه شده که در دفاتر و کامپیوتر شهرداری ثبت نگردیده و به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار می باشیم جمعاً به مبلغ ۳۵۳/۶۹۲/۳۹۴/۵۴ ریال می باشد .(پیوست صفحات بعدی)

 

رنجبر آنگاه به بیان  عملکردواحد های مختلف شهرداری املش پرداخت :

عملکرد واحد مالی:

 

– اجرای مقدمات  برگزاری مناقصه محدودپروژه های تعریض  کمربندی آیت اله  طالقانی وروکش آسفالت  معابر شهری

– پرداخت بیش  از یک میلیارد تومان از بدهی های گذشته در قالب های طرح هادی هدایت آبهای سطحی لوله گذاری – آسفالت  وپرداخت قیر شهرداری

-بررسی مجدد طلب پیمانکاران شهرداری که در گذشته کار کرده  بودند  از طریق اداره بازرسی شخصی  کردن سهم بدهی  شهرداری  در طی  سالهای  گذشته بصورت قطعی

– مکاتبات  با تمامی  ادارات کل همچون  ادارات کل استانداری ، راه  و  شهر سازی  ، سازمان  املاک و تملیک  استان  ، سازمان  شهرداریهای کشور و مدیریت  برنامه  ریزی  استان و  کشور  در جهت برآورد نیاز مندیهای شهرداری

– بستن  قرار داد با مشاور برای ایجاد و مرکز بتن آماده به عنوان یک مبع درآمد پایدار برای شهرداری  وزمینی  در منطقه شبخوس پهلو

-مجوز واگذاری به شرط اجاره پارک گلستان  به متقاضیان از طریق مزایده به جهت کم کردن هزینه  ها ی جاری شهرداری و خدمات  به بخش خصوصی

– متوازن بودجه شهرداری به نسبت ۶۰ درصد جاری و ۴۰ درصد عمرانی

-شروع اجراء کار شهرداری براساس بودجه پیشنهادی سال ۹۷

– اخذ مجوز واگذاری پروژه کمربندی املش از طریق مناقصه عمومی در دو  فاز اول پل از  کیازنیک سه راه تابستان نشین با اعتبار بالغ  بر۴۰۰/۲ میلیون تومان

– قرار داد  بامشاور تحصیلکرده  املشی در حوزه  میراث برای اجراءپارک  میرزا کوچک  خان املش بربصورت  بافت  قدیمی تاریخی

-خرید  چند قطعه زمین برای معدن شن و ماسه  ومکاتبه  برای پیگیری  اخذ  مجوز  ازصنایع  و معادن  استان

عملکرد واحد روابط عمومی:

-درج اخبار و عملکرد شهرداری بصورت روزانه در کانال شهرداری املش

-ارسال اخطاریه به صاحبان مغازه هایی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو نمودند

-وصول عوارض در جهت نصب تابلوهای پیشانی مغازه ها و استندها و غیره

-ارسال گزارش ماهانه عملکرد شهرداری املش به شورای شهر و ادارات شهرستان

–برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری مراسم تقدیر وتشکر  از نوجوانان  و نونهالان  املش به عنوان  سفیران  املش در مسابقات  استانی وکشوری

. – راه اندازی  تلفن گویای  ۱۳۷ به عنوان  پل ارتباطی شهروندان  باشهرداری

در قالب انتقاد ، شکایت  ، پیشنهاد  و تقدیر و تشکر

–  گزار ش برنامه لوجنک از حوزه  شهری و پاسخگویی شهردار محترم  از طریق رسانه ملی  بصورت  تلفنی

-همکاری و مشارکت شهرداری از برنامه های ورزشی شهرستان به  ورزشکاران  و تیم های ورزشی جهت  اعزام   به مسابقات  شهرستانی ،استانی  و کشوری

-نصب تابلوی معابر شهری  فاقد نام

برنامه ریزی و هماهنگی جهت آموزش و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در درب منازل و مدارس کل سطح شهر

عملکرد خدمات شهر :

-با توجه به درخواست شهرداری املش مبنی بر صدور مجوز برگزاری مناقصه عمومی جهت تعیین و بکارگیری پیمانکار واجد صلاحیت برای تامین نیروهای مورد نیاز خود در بخشهای خدماتی،رفت و روب و جمع آوری زباله شهری و… به تعداد ۳۰ نفر بصورت قرارداد حجمی که با مجوز شماره۷۰۳ /۵/۱ مورخه۱۸/۲/۹۷ شورای محترم شهر املش این کار در حال انجام است

-با توجه به اینکه روزانه حدود ۱۵ تن زباله در شهر املش جمع آوری میشود شهرداری املش طی قراردادی که با شرکت بارمان اندیشان افق آینده منعقد نمود مقرر شد ضمن انتقال زباله به کارخانه کمپوست رودسر،روزانه مبلغ ۴۵۰۰۰۰۰ریال به شرکت مذکور پرداخت میگردد.

-پاکسازی و نظافت روزانه شهر

– خرید گاری حمل زباله ۳۰ عدد

– نظافت کانیو جداول پیاده رو سطح شهر

– جمع اوری نخاله ها و ضایعات سطح شهر

– نظافت  و پاکسازی انهار سطح شهر

-شستشوی معابر کل سطح شهر

 

– نصب  سطلهای زباله جدید معابر اصلی شهر به تعداد ۱۶۰ عدد

عملکرد واحد سرمایه گذاری :

-تهیه و تنظیم پروژه پارک بازار رودخانه شلمان رود ( محله کیازنیک)

– تهیه و تنظیم پروژه پارک بازار آرامستان  شهرداری املش

-ادامه اجرای پروژه استخر تفریحی زربیجار در فاز اول و دوم از قبیل اجرای جداول و پالت زنی ونصب دوربین های مداربسته

– برگزاری اولین جلسه سرمایه گذاری با حضور کارشناس و نماینده استانداری و اعضای شورای شهر و اعضای سرمایه گذاری در اتاق سرمایه گذاری شهرداری با موضوع عملکرد واحد سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در شهرداری

– برگزاری جلسه برای رفع موانع و هماهنگی لازم در خصوص پروژه پارک بازار رودخانه شلمان رود با حضور امام جمعه محترم شهرستان وریاست آب منطقه ای شهرستان و استان و اعضای شورای شهر در اتاق سرمایه گذاری و بازدید میدانی از محل مورد نظر

– برگزاری جلسه در دفتر امام جمعه محترم شهرستان در مورد پروژه پارک بازار وادی شهدای املش با حضور ریس اداره اوقاف شهرستان و استان و معاون فرماندار و اعضاء هیت وادی شهدا بررسی و رفع موانع برگزار گردید .

– تهیه و تنظیم پروژه موزه مردم شناسی و … در مکان بازار روز واقع در خیابان شهید بهشتی و جلسه ای با اداره میراث فرهنگی شهرستان و نماینده استان

-در خواست ساخت موزه مردم شناسی  از طرف شهرداری به حوزه فرمانداری با توجه به اینکه   سالیان  ماضی اعتبار ساخت  هر ساله برگشت   خورده بود شهرداری با تهیه طرح در میدان  بازارچه برای موزه اقدام و مقرر شد که هماهنگی لازم از طریق فرمانداری محترم انجام شود

– بازدید از ساختمان های قدیمی تاریخی میراث فرهنگی  شهر املش و دعوت از دکتر طالع  از صاحب نظران  حوزه میراث و گردشگری برای ارائه طریق در جهت  استفاده بهینه  از این  بناهای تاریخی و نشست  باافراد  متقاضی  سرمایه گذاری  دراین  بخش

-جلسه  با حضور معاون حقوقی راه شهر سازی – منابع طبیعی استان و    فرماندار محترم جهت  واگذاری  استخر زربیجار به شهرداری که مقرر شد منابع طبیعی به استناد ماده ۱۰   حوزه راه و شهرسازی  به شهرداری تحویل نماید.

– تهیه طرح پارک بازار از طریق مشاورو  جلسه واگذاری حاشیه شلمان رود به شهرداری در جهت اجرای طرح پارک  بازار که در جلسه اولیه در شهرداری با حضور مسئولین شهرستان انجام  و اداره  آب نسبت به رفع تصرف اقدام نماید و تحویل شهرداری نماید .

– تهیه  طرح اولیه میدان شهدا  زمین های اطراف وادی تحت   عنوان مر کز بو م گردی و منبع  درآمد  پایداربرای شهرداری و   اقتصاد مقاومتی و مرکز فروش محصولات شهرستان در قالب طرح پارک که طرح آن تهیه شد پس از اتخاذ تصمیم  در جلسه بوم گردی شهرستان با حضور مسئولین  شهرستان  تصمیم گیری خواهد شد

– تهیه طرح پیاده راه مرکز شهر که طرح آن تهیه    و مشاور     برای اجرا   در بودجه سال جدید در صورت  تامین اعتبار اجرایی خواهد شد

– تهیه طرح  ورودی شهر از میدان  چای به سمت استاد کلایه که در جلسه  سیمای شهری در حوزه فرمانداری مصوب شده بود توسط مشاور تهیه و برای       اجرا ء  به اداره راه و شهرسازی بعنوان مجری طرح   فرستاده شد

 

عملکرد واحدهای اداری و رایانه:

 

۱ – تهیه مستندات ، مدارک و مکاتبه با استانداری گیلان به منظور در یافت ارتقاء گروه و ارتقاء شغلی آقایان اکبراصغری – یوسف خداپرست – هوشنگ خلیلی – احمد علی سیف الهی – اکبرجاویدان و رسول جمالی

۲- طی مراحل بازنشستگی آقایان یوسف خداپرست و اکبر اصغری و مکاتبه با صندوق باز ننشستگی  استان گیلان

۳- محاسبه سنوات و ذخیره مرخصی آقایان یوسف خداپرست و اکبراصغری به مبلغ کل:۹۰۴/۲۹۹/۰۵۹/۱

۴- پیگیری  هماهنگی و ارسال ملزو مات مورد نیاز به منظور پیاده سازی و اجرای نرم افزار سیماک

۵- برنامه ریزی و تعیین دوره های  آموزشی مورد نیاز پرسنل شهرداری و ارسال لیست دوره های مورد نیاز سال ۹۷ به استانداری

۶ بررسی روزانه کارتابل ایمیل شهرداری و سازمان بازرسی و گزارش روزانه مکاتبات دریافتی به منظور پاراف واقدامات بعدی

۷-ثبت روزانه برگه های مرخصی و مأموریت پرسنل شهرداری در نرم افزارpalEZ و(پالیز) بررسی  روزانه ورود و خروج پرسنل به منظور رعایت نظم  اداری

۸- بررسی مرخصی های ساعتی و روزانه پرسنل در سال ۹۶ و جمعبندی و تکمیل برگه های ذخیره و مرخصی تک برگه  های ذخیره مرخصی تک تک پرسنل به منظور  گزار ش به کارکنان و یک نسخه ثبت در پرونده پرسنلی

۹- پاسخگویی به نامه های ارجاع شده و تهیه پیش نویس ابلاغ ها و نامه هی ارجاعی به واحدهای  اداری و رایانه

۱۰- انجام چند مرحله ماموریت به استانداری و صندوق  بازنشستگی  و مدیریت پژوهش و …. به منظور پیگیری امورات محوله

۱۱- بروز رسانی نرم افزار ICANو  اتوماسیون اداری و راه اندازی ECE            FCF

۱۲-هماهنگی به منظور خرید و پیاده سازی نرم افزار های شرکت حساب  رایان که در واحد های مالی    در آمد ، اداری و کمسیون ماده صد موررد استفاده   قرار می گیرد

۱۳- تهیه و ارسال فایل حقوق ۱۵ نفر از کارمندان بازنشسته از طریق سلیت صندوق باز نشستگی استان گیلان بصورت ماهانه

۱۴- رفع مشکلات نرم افزاری اتوماسیون اداری ،نصب برنامه های مورد نیاز واحد های مختلف ، پارتیشن بندی و نصب و ویندوز

۱۵-تکمیل فرمهای ارزشیابی سال ۹۶ پرسنل رسمی شهرداری و شهردار محترم به منظور ضبط در پرونده

۱۶-محاسبه و اصلاح احکام کارگزینی خانم نظریان و آقایان:هوشنگ خلیلی-اکبر جاویدان-یوسف خداپرست-اکبر اصغری –احمدعلی سیف الهی و مهدی معقول در سال ۹۶

۱۷-برآورد اولیه و تهیه آگهی مناقصه عمومی بمنظورتامین نیروی انسانی خدماتی موردنیاز شهرداری املش بصورت حجمی از طریق واگذاری به شرکت خدماتی

۱۸-صدوراحکام کارگزینی سال ۹۷ به تعداد۲۸ نفر از نیروهای قرارداد کارمعین

عملکرد واحد حقوقی :

  • اجرای دقیق آین نامه ها دستور العمل ها ، بخشنامه ها و ضوابط مر بوطه
  • برنامه ریزی وانجام کلیه فعالیتهای مر بوطه به امور حقوقی به منظور حصول اطمینان از حفظ حقوق و منافع سازمانی
  • طرح دعاوی حقوقی و شکایت کیفری علیه اشخاص حقیقی وحقوقی و پاسخ به شکایت و دعاوی احتمالی به طرفیت شهرداری در محاکم قضای و پیگیری تا حصول نتیجه
  • پیگیری پرونده ها و تنظیم لوایح دفاعی و ارائه آن به مراجع قضایی ، اتنتظامی و دیوان عدالت اداری و در صورت لزوم حضور در مراجع مذکور جهت دفاع از حقوق سازمانی
  • بررسی اطلاعات جمع آوری شده و ارائه نظر مشورتی در زمینه کلیه مسائل حقوقی طرح شده در واحد های مختلف منطقه
  • پیگیری صدور اجرائیه مربوط به بیمارستان و مرکز بهداشت از طریق دایره اجرای ثبت اسناد و املاک شهرستان املش
  • پیگیری اخذ سند مالکیت چهار قطعه زمین از اداره اموال و املاک
  • پیگیری انعقاد قرار داد اجاره حریم رودخانه شلمانرود از آب منطقه ای استان
  • تنظیم اخطاریه مودیان صنفی وساختمانی و صدور پیش آگهی جهت طرح پرونده در کمسیون ماده ۷۷
  • حضور در کمسیون معاملات و برگزاری مزایده ومناقصه بر اساس آیین نامه مالی شهرداریها
  • تنظیم مکاتبات اداری و قرار داد های مالی در صورت ارجاع به واحد حقوقی

۱۲- پیگیری برای دریافت سند  مالکیت  املاکی  که  در اختیار شهرداری بوده  و  سندش تحت  بنیاد  علوی می باشد  از طریق بنیاد علوی شهرستان رودسر

۱۳-پیگیری اخذ سند مالکیت  املاک  شهرداری -پیگیری  مطالبات معوقه شهرداری از طریق دایره اجرائیات  ثبت  اسناد  واملاک -پیگیری پرونده هاوتنظیم لوایح دفاعی وارایه آن به مراجع مذکور جهت  دفاع  از حقوق  سازمانی- حضور مستمر  در جلسات شورای محترم  شهر جهت  پاسخ گویی  به  نظرات  آنها

عملکرد واحد شهرسازی :

-صدور پروانه ساختمان   ۴۶ فقره                                                                                                                                                                 

-صدور پایان کار ساختمان  ۲۱ فقره                                                                                                                                                          

– صدور پروانه های اصلاحی ،تمدید پروانه ، عدم خلافی

– پاسخ به نامه های بانکها ، آب ، گاز، برق

– پاسخ به استعلامهای دفاتر اسناد رسمی ، اموراملاک شرق گیلان

-شروع طرح سیماک در شهرداری و صدور اولین پروانه ساختمان از تاریخ ۱۷/۲/۹۷

– به استعلامهای ثبتی ، نامه های تفکیکی

– گزارش آمار  پروانه ها به معاونت برنامه ریزی استان ، اداره راه شهرسازی ، کمسیون ماده ۳۵

– کارشناسی زمین و برداشت وارائه خط پروژه به مالکین

-پیگیری جهت تهیه نقشه تفصیلی بررسی و ایرادات طرح جامع

– گزارش پرونده ها و تکمیل آن جهت ارائه به کمسیون ماده ۵

– تهیه نقشه های پایه از وضع موجود شهر و برداشت توسط نقشه برداران طرف قرارداد با شهرداری

-اخطار به متخلفین ساختمانی و تشکیل پرونده جهت طرح در کمسیون  ماده صد

– برگزاری تعداد ۶ جلسه کمسیون بدوی ماده صد

– برگزاری تعداد ۳ جلسه کمسیون تجدید نظر ماده صد

– مطرح نمودن تعداد ۱۵ پرونده تخلف ساختمانی که تعداد    ۱۱   پرونده منجر به صدوررأی گردیده است بمبلغ ۲۰۰/۳۵۴/۵۸۸ ریال(کمیسیون بدوی ماده صد)

-مبلغ وصولی جریمه کمیسیون ماده صد از ۷/۸/۹۶ الی ۷/۲/۹۷ بمبلغ ۰۰۰/۳۰۵/۰۵۹/۱ ریال میباشد

 

– بررسی کارشناسی طرح  جامع شهری که به  دلیل مشکلات  در بسیاری موارد که  در خدمت رسانی  به شهروندان شهرداری  بامشکل مواجه  بود و همچنین مکاتبه  بافرماندار محترم  و معاون محترم  امور عمرانی استانداری   در جهت رفع  نواقص از طریق حوزه مدیر کل محترم  دفتر فنی استانداری

– مجوز ساخت  رایگان  از شورای محترم  شهر برای خیابان  شهید  چمران  کیازنیک از سه  راه  بستنی عباسی تا  پل کیازنیک  برای ترغیب در سرمایه  گذاری جهت  توسعه  شهری

-شروع نقشه های تفضیلی برای حوزه شهری در جهت تسهیل کردن انجام امورات مربوطه به شهروندان در حوزه شهرداری

-نقشه برداری خیابان ۲۰ متری مدرس به پنج تن آل عبا محدوده خیابان شهیدقنبری تا کمربندی آیت اله طالقانی و جلسه با کشاورزان منطقه جهت بازگشایی خیابان مذکور

مقدمات  ایجاد دولت الکترونیک  درحوزه  شهری  در قالب طرح سیماک  و  عقد قرارداد  با اداره  کل  پست   استان در جهت  شفاف سازی و جلوگیری ازرانت ورعایت حقوق شهروندی  شهروندان عزیز

-تهیه نقشه های اولیه پارک  بازار کیازنیک  و مجتمع تفریحی و توریستی  زربیجار ازطریق مشاور

-تهیه  نقشه های مطالعاتی کمربندی سرچور  توسط مشاور و انتخاب پیمانکار برای جدولگذاری

– تهیه طرح  ورودی شهر از میدان  چای به سمت استاد کلایه که در جلسه  سیمای شهری در حوزه فرمانداری مصوب شده بود توسط مشاور تهیه و برای   اجرا ء  به اداره راه و شهرسازی بعنوان مجری طرح   فرستاده شد 

 

عملکرد واحد صنفی و رفع سد معبر:

-تعداد کسبه ها ی بازار هفتگی      ۷۰۰ نفر

-میانگین وصول عوارض بازار هفتگی بصورت ماهیانه: ۰۰۰/۰۰۰/۸۰ ریال

-تعداد اخطار به واحدهای صنفی اعم از پروانه دار و بدون پروانه ۱۰۰ مورد

-توزیع فیشهای عوارض کسب : ۱۵۰۰ عدد

-ساماندهی بازار هفتگی شامل جانمایی محل کسب بازار و احداث پارکینگ

-اطلاع رسانی و اخطار به مالکین نمایشگاهای موتور سیکلت و اتومبیل

-تعداد مفاصا حساب صادره کسب  و غیره و نامه بانکی ۲۰ مورد

عملکرد واحد تاکسیرانی:

 

-تعداد تاکسی های درون شهری: ۶۸ دستگاه

-تعداد تاکسی های برون شهری:شامل ۵ ایستگاه و ۱۵۰ دستگاه سواری

سرویس دهی هفتگی نمازگزاران محترم در نماز جمعه

نصب تابلوهای ترافیک هشدار دهنده سرعت گیر در بلوار شهدای منا

نصب استوانه ترافیک جهت امتداد ایستگاه تاکسی خیابان امام خمینی (ره )

پیگیری کرایه های خودروهای مسافر بر شخصی و تاکسی های درون شهری

رسیدگی به شکایت مردمی

تعویض و تمدید پروانه های بهره برداری وانت بارها

گشت  در سطح شهر جهت بازدید از ایستگاها

تعویض کارتهای مسافر بر شخصی  (برون شهری ) جهت تمدید اعتبار

تعویض کارتهای تاکسی های درون شهری جهت تمدید اعتبار

اصلاح  سرعت  گیر  آسفالت   بلوار شهدای منا واقع  در جلوی آرامستان

صدور مجوز به آژانس های مسافربری جهت سرویس دهی به دانش آموزان مدارس

عملکرد واحد آتش نشانی و موتوری:

 

  • حریق واحد مسکونی   ۱۶ واحد
  • حریق تجاری مسکونی ۵ واحد
  • حریق مخروبه ۵۰مورد
  • نظافت و شتشویی خیابانهای سطح شهر ۶۵ مورد
  • همکاری با آتش نشانی شهرداریهای همجوار به تعداد ۵۰ مورد
  • نصب دو دستگاه شیر هیدرانت اتش نشانی خیابانی
  • خرید لوازم آتش نشانی و لباس فرم به مبلغ ۱۰ میلیون تومان
  • آتش سوزی باغ و مزارع و مناطق جنگل و حوادث مختلف : ۶۳ مورد
  • حضور در مانورهای مختلف از قبیل روز زلزله و ایمنی ها و مانور مشترک با نیروی انتظامی اطفاء حریق و امداد نجات
  • تعمیر ماشین آلات واحد موتوری
  • تجهیز و خرید دو دستگاه خاور حمل زباله جدید و یک دستگاه پژو پارس
  • جمع آوری نخاله های سطح شهر به تعداد ۴۵ مورد
  • رژه خودرویی ماشینهای آتش نشانی شهرداری املش به مناسبت  دهه مبارک فجر

 عملکرد واحد  آرامستان :

 

–شستشو و کفن و دفن متوفیان در آرامستان   ۷۹ مورد

شستشو و کفن متوفیان و اعزام به آرامستان ها و شهرهای همجوارو محلات   ۱۴ مورد

– اعزام آمبولانس به بیمارستان نیکو کار برای حمل متوفیان  ۵۰ مورد

– اعزام  آمبولانس به منازل جهت حمل متوفیان        ۲۰ مورد

– ساخت لحد   ۳۹۵ مورد

– ساخت قبر ۷۹ مورد

اعزام آمبولانس به مانور مدیریت بحران     و پدافند غیر عامل ۲ مورد

– غبار روبی و نظافت  مزار مطر شهداء

خدمات پاسخگویی به مراجعات مردمی

-نصب سنگ قبر ۳۰ عدد

پروژه ساخت دفتر مراجعات واداری آرامستان  (درحال احداث )

ساماندهی قبور پیش فروش شده   ۳۸ عدد

اجابت به شکایات  مردمی و همسایگان در مورد قطع درختان مزاحم

-مساحت آرامستان:حدود ۳۵۰۰۰ مترمربع

هرس تعداد۲۰۰ اصله درخت کاج سوزنی در آرامستان بمناسبت هفته درختکاری

– تعمیر و نگهداری خودروی آمبولانس ویژه حمل متوفیان

-شرکت مدیر آرامستان در جلسات کمیته ثبت وقایع حیاتی در فرمانداری

– نصب پرچم جمهوری اسلامی در ورودی مزار شهیدان ۲۰ عدد

– هرس درختان و درختچه ها در فصل زمستان

-تعمیر و نگهداری سرویس بهداشتی  مردانه و زنانه انتهای آرامستان

– تعمیر و نگهداری ابنیه و تاسیسات آرامستان

– ثبت شناسنامه اموات در دفتر کل ثبت متوفیان

– تکمیل فرم شماره ۶ ثبت متوفیان و ارسال به اداره  ثبت احوال شهرستان املش

– تحویل اسناد متوفیان شامل اصل شناسنامه اصل کارت ملی و جواز دفن ارسال به اداره ثبت احوال شهرستان املش

– تکمیل  فرم اطلاعیه فوت و تحویل به خانواده های متوفیان جهت مراجعه به اداره ثبت احوال  شهرستان املش

– تقدیر فرماندار شهرستان املش از مدیر آرامستان شهرداری املش به جهت اهتمام   ویژه در خصوص ثبت بموقع وقایع حیاتی و همکاری با اداره ثبت احوال شهرستان املش

– صدور قبض دریافت  هزینه کفن و دفن متوفیان

– ثبت در آمد روزانه آرامستان و ارسال به واحد در آمد شهرداری

– ثبت عملکرد درآمدی و اداری آرامستان  و ارسال به شهرداری املش

– نظارت بر امور جاری آرامستان توسط مدیر آرامستان

– تقاضا و دریافت مصالح از جمله پارچه کفنی – بلوک – شن – سیمان – تجهیزات عمرانی شهرداری املش

-دریافت تقدیر نامه از شهردار وریس شورای شهر بمناسبت روز کارگربه کارکنان آرامستشهرداری املش

ریافت تشویقی (نقدی ) از شهرداراملش به کارگران آرامستان شهرداری املش

– بازدید شهردار از آرامستان شهرداری ۱۵ مورد

– همسطح  سازی قطعات ۴ و۵ آرامستان با لودر شهرداری املش

– پیگیری دریافت خدمات رفاهی کاگران آرامستان از واحد کار ر پردازی شهرداری

– همکاری با واحد کار پردازی جهت تائید اسناد هزینه کرد آرامستان

– همکاری کارگران آرامستان جهت مفروش  ساختن مزار شهداء به فرشهای سجاده ای

– نصب پرده و پرچم در مناسبت های مذهبی  و ملی

– همکاری با هیئت های مذهبی جهت برگزاری مراسمات مذهبی در مزار شهدا

-نظارت رو زانه و هفتگی محوطه ها ، خیابانها و قطعات آرامستان

– جانمایی قطعه دفن رو حانیون

-سرو  سامان  دادن  به وضعیت  آرامستان شهراملش و توافق بااوقاف شهرستان  در جهت  هرچه  بهتر اداره  کردن  آرامستان  و همچین  در مورد ایجاد مکانی برای اداره  اوقاف وامور خیریه باتوافق  شهرداری  در جلوی آرامستان  جهت  استقرار این  اداره

-تعداد پرسنل:۶ نفر

-امکانات و تجهیزات:ا باب اتاق کارگران-ادستگاه آمبولانس-ا باب دفتر اداری-ا باب کیوسک اطلاعات-ا باب سردخانه-۲عدد انبار-۱ باب غسالخانه-ادستگاه موتور علف زن-۱ دستگاه سم پاش-۱ عدد سنگ چرخ-۱ دستگاه یخچال سردخانه-۲ عدد بخاری-۱ عدد تلویزیون-۱ عدد یخچال-۱ عدد دستگاه دیجیتال-۱ عدد گاری حمل اموات-۲ عدد میزعسلی- ا عدد کولر گازی-۱ دستگاه کارت خوان-۱ عدد فایل چهار کشو-۱ عدد آبگرمکن گازی- ۱ عدد تابوت-ا باب سردخانه

عملکرد واحد دبیرخانه:

-دریافت ارسال مکاتبات از طریق پست الکترونیک سازمان شهرداریها

-ارسال نامه های صادره به اشخاص و ادارات شهرستان توسط پیک و اداره پست

-ثبت نامه های وارده                                    ۸۷۱۴

-ثبت نامه های صادره                                  ۸۶۸۹

ثبت مرخصی پرسنلی

کانال تدبیرشرق

همچنین بخوانید

فناوری بلاک چین

سونی برای حفاظت از مالکیت معنوی محتوا از فناوری بلاک چین استفاده خواهد کرد

سونی جهت حفاظت از مالکیت معنوی محتوای دیجیتال (DRM) پلتفرمی بر پایه تکنولوژی بلاک چین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *