آخرین خبرهااستان ها

حمایت سازمان معلمان گیلان از نادر جهان آرای مدیر کل جدید آموزش و پرورش و تکذیب بیانیه صادر شده

مسئول شورای سازمان معلمان استان گیلان با صدور نامه ای ضمن تکذیب بیانیه صادر شده مبنی بر اعتراض این تشکل نسبت به انتصاب نادر جهان آرای بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش این استان، از این انتصاب حمایت نموده است .

تدبیرشرق/مسئول  شورای سازمان معلمان استان گیلان با صدور نامه ای ضمن تکذیب بیانیه صادر شده مبنی بر اعتراض این تشکل نسبت به انتصاب نادر جهان آرای بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش این استان،  از این انتصاب حمایت نموده است .

متن این نامه به این شرح است:

با انتشار اخباری درباره تعیین مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گیلان، از آنجا که هنوز اخبار انتصاب و شخص منتصب به صورت دقیق و با جزییات اعلام نشده بود؛ جمعی از فعالان فرهنگی استان بدون اطلاع از جزییات و به گمان تاثیر فشارهای بیرونی و انتخاب نیرویی غیربومی و مخالف مشی دولت تدبیر و امید، در بیانیه ای به این انتخاب اعتراض کردند.

یکی از اعضای تشکل فرهنگی «سازمان معلمان استان گیلان» نیز با همین تصورات و بدون هماهنگی سازمانی، این بیانیه را امضا نموده که ضمن تذکر سازمانی به ایشان اعلام می شود سازمان معلمان استان گیلان،  از حسن انتخاب جناب آقای «نادر جهان آرا» که از نیروهای خوشفکر، اعتدالی و از هم استانی های گرانقدر و آشنا به وضعیت آموزش و پرورش استان گیلان هستند شادمان و از این انتصاب شایسته حمایت کامل و بی دریغ می نماید.

لیلا طاهری مسوول شورای سازمان معلمان گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا