آخرین خبرهااستان هااسلایدرتدبیر ورزشی

قرارداد ۱۰ بازیکن فصل گذشته سپیدرود تسویه شد / تعیین سرمربی جدید سپیدرود

مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت

مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت، نسبت به تسویه‌حساب قرارداد ۱۰ بازیکن فصل گذشته این تیم اقدام کرد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از خبرگزاری فارس، مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت پس‌ازآنکه قرارداد ۱۰ بازیکن فصل گذشته این تیم را تمدید کرد، با دادن چک روز به سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت نسبت به تسویه‌حساب قرارداد فصل گذشته این بازیکنان اقدام کرد.

افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در با اشاره به تسویه‌حساب قرارداد ۱۰ سرخ‌پوش اظهار کرد: ظرف چند روز آتی مطالبات سایر بازیکنان و کادر مدیریتی و تدارکاتی باشگاه سپیدرود رشت که از فصل گذشته طلبکار هستند توسط محمد نوین مالک باشگاه سپیدرود تسویه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باشگاه سپیدرود با پنج گزینه برای سرمربی گری این تیم مذاکره کرده است افزود: کمتر از ۲۴ ساعت آینده سرمربی جدید سپیدرود رشت مشخص می‌شود، تمرینات این تیم از روز سه‌شنبه پنجم خردادماه زیر نظر سهیل حق‌شناس آغازشده است.

ناظمی گفت: با تسویه‌حساب بازیکنان فصل گذشته و انتخاب سرمربی جدید سپیدرود، تمرینات این تیم منسجم‌تر دنبال می‌شود و به دنبال این هستیم تیمی شایسته شهرمان در لیگ برتر روانه کنیم.

به گزارش فارس، باشگاه سپیدرود رشت با ۱۰ بازیکن فصل گذشته خود اقدام به تسویه‌حساب مالی و تمدید قرارداد کرده است، محمدرضا مهدوی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، حسین ابراهیمی، میعاد یزدانی، ایمان صادقی، میلاد قربان زاده، حسین کعبی و علی عباسی ۱۰ بازیکنی هستند که قرارداد خود با سپیدرود را تمدید کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا