آخرین خبرهااستان ها

تمجید رسانه های کشور از اتفاق شگفت انگیز جام جهانی در گیلان

تدبیرشرق/روزنامه قدیمی و پرتیراژ خبرورزشی در گزارشی راجع به پخش زنده مسابقات جام جهانی در در اماکن عمومی نوشت: در حین برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اتفاق عجیب و جذابی در شهر زیبای لاهیجان رقم خورد.

این دو عکس، نشان دهنده شوق و شور مردم لاهیجان برای طرفداری از تیم ملی فوتبال ایران است. آنها به همت مسئولان شهری، در کنار هم و به صورت خانوادگی اقدام به تماشای بازی های تیم ملی کردند و همان طور که در عکس ها می بینید، بهترین شرایط ممکن را داشتند.

حضور این جمعیت در کنار هم برای تماشای فوتبال در یک شهر ایران شگفت انگیز و باورنکردنی است.

با اینکه بانوان در کنار خانواده خود به تماشای فوتبال مشغول بودند اما هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و کسی هم «منقلب» نشد.

 

پیشتر هم روزنامه همشهری عکس اول خود پس از دیدار ایران و مراکش را به تصویری از استقبال پرشور مردم از پخش زنده این مسابقه در میدان شهرداری رشت اختصاص داده و به در گزارشی به فضای پرنشاط و با امنیت پخش زنده فوتبال در سطح استان گیلان به عنوان نمونه ای خوب در کشور و انتقاد از برخی محدودیت ها در سایر استان ها پرداخته بود.

گفتنی است استان گیلان در طول سه دیدار ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حمایت و مجوز شورای تامین و استانداری گیلان بیشترین سطح پوشش و پراکندگی پخش زنده و عمومی مسابقات را در میان استان های کشور داشت که این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه های کشور و افکار عمومی به همراه داشت که نمونه هایی از آن ذکر شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا