آخرین خبرهااستان ها

فرماندار آستانه اشرفیه: در طرح بوم‌گردی موفق به جذب ۵۰ درصد سهمیه مورد نظر شدیم

کارگروه طرح بوم‌گردی شهرستان آستانه‌اشرفیه به ریاست رحیم حیدری فرماندار این شهرستان و با حضور جمعی از مدیران کل استان گیلان برگزار شد.

تدبیرشرق/در ابتدای جلسه هومن سید نژاد مدیرکل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری گیلان با تشریح طرح بوم‌گردی و سؤالات متداول در رابطه با این طرح، به مسیر اجرایی طرح بوم‌گردی و تصویب و درنهایت شروع ساخت واحدهای بوم‌گردی اشاره کرد و در ادامه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل در رابطه با روند پیشرفت و نقش خود در رابطه با پرونده‌ها مطرح‌شده توضیحاتی را ارائه دادند.

آرش فرزام صفت مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری گیلان نیز در ادامه گفت: در کارگروه شهرستانی دستگاه‌های مرتبط باید مورد به مورد با تشکیل کارگروه‌های متعدد موانع احتمالی را رفع نمایند.

وی افزود: با توجه به پتانسیل استان گیلان و شهرستان آستانه‌اشرفیه امیدواریم طرح‌ها به‌زودی تکمیل شود و خوشبختانه اگر ظرفیت‌تکمیل گردد مشکلی در ارائه پتانسیل‌های مازاد نداریم.

در پایان جلسه رحیم حیدری فرماندار آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که باور و اعتماد لازم بین مردم و روستائیان وجود ندارد.

وی ادامه داد: خواهشی که از مجموعه حاضر داریم این است که متقاضیان در این چرخه تائید و تصویب و اعطای تسهیلات کمترین زمان و مسیر را طی نمایند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: هنوز پروژه‌ای از طرح بومگردی افتتاح و مشغول به کار نشده است و یقیناً پس از افتتاح اولین واحدهای مورد بهره‌برداری هجوم مراجعه‌کنندگان را خواهیم داشت، خوشبختانه شهرستان آستانه‌اشرفیه ۵۰ درصد سهمیه موردنظر را جذب کرده است و از نگرانی وجود نداد

حیدری خاطرنشان کرد: با همکاری و تعاملی که وجود دارد مابقی طرح‌ها نیز به‌زودی روند اجرایی خواهند یافت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا