آخرین خبرهااستان هااسلایدرتدبیر ورزشی

بیش از ۱۵ هزار نفر مسابقه تیم‌های ملی ایران و پرتغال را در حاشیه استخر لاهیجان تماشا کردند

با برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان، بیش از ۱۵ هزار نفر مسابقه تیم‌های ملی ایران و پرتغال را در بلوار خلیج‌فارس در حاشیه استخر لاهیجان تماشا کردند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان، در این مسابقه نیز مسئولان ارشد شهرستان در کنار مردم به تماشای دیدار تیم ملی نشستند.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این مراسم گفت: پس از پخش مسابقه نخست تیم ملی، نظم و آرامش مردم لاهیجان باعث شد این شهر به‌عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح و معرفی شود.

وی گفت: با درخواست شهرداری و طی تشریفات قانونی این درخواست از سوی فرماندار لاهیجان به استاندار معزز گیلان تقدیم شد که در کمتر از چند ساعت موردپذیرش قرار گرفت.

وی گفت: جای دارد از مردم فهیم لاهیجان که بانظم دیدار نخست را تماشا کردند و برای این بازی نیز در فضای مجازی از مدیریت شهری تقاضای پخش داشتند قدردانی کنم.

کاظمی اضافه کرد: از زحمات فرماندار، اعضای شورای تأمین، اعضای شورای شهر و تلاش کارکنان شهرداری برای برگزاری این برنامه تشکر می‌کنم.

وی گفت: شهرداری لاهیجان برای نشاط شهروندان به اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری اقدام خواهد کرد تا شهروندان از خادمان خود در مدیریت شهری رضایت داشته باشند.

امام‌جمعه، فرماندار، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، رئیس و اعضای شورای شهر ، اعضای شورای تأمین، جمعی از مدیران ادارات به همراه بیش از ۱۵ هزار نفر مسابقه ایران و پرتغال را از نمایشگر ۴۰ مترمربعی در بلوار خلیج‌فارس لاهیجان تماشا کردند.

شایان‌ذکر است پیش‌ازاین و بنا به خواسته شهروندان فهیم لاهیجانی رسانه خبری تحلیلی با مردم ضمن انعکاس این خواسته شهروندان با راه‌اندازی کمپینی که با استقبال عظیم شهروندان و دیگر رسانه‌ها مواجه گشت، خواستار پخش بازی ایران مقابل پرتغال در حاشیه استخر لاهیجان شده بود.

عکس : مهرداد گرامى

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا