آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

اختصاصی ؛ ضرورت بازنگری در مدیریت آبفار استان گیلان / چرا محبعلی رنج ور پاسخگوی ابهامات نیست ؟!

رنج ور

اختصاصی تدبیر شرق -زیر ذره بین : چندی پیش طی گزارشی هایی در خصوص سوء مدیریت و ارائه آمار نادرست از سوی مدیر عامل آبفار استان گیلان ،همچنین کوتاهی این سازمان در تامین آب شرب بهداشتی برای برخی روستاهها با عناوین “مدیریت چند وجهی در سازمان آبفار استان گیلان “ و ” آقای رنج ور؛آب شرب برخی روستاهها برای دام و طیور هم قابل شرب نیست “که در پایگاه تحلیلی خبری تدبیر شرق منتشر گردید انتظار می رفت مدیریت محترم این سازمان با ارائه دلایل کافی و وافی به بررسی موضوع و نواقص پرداخته و یا حتی با تایید یا رد مسئله نسبت به ادعاهای مطروحه عکس العملی در خور توجه و منطقی نشان دهد. اما ظاهرا با توجه به رویت گزارش های منتشر شده باز هم جناب مدیر عامل همچون گذشته کاملا بی تفاوت بوده ! و خود را نسبت به اهداف دولت و امید و کیفیت و رضایتمندی مردم وخدمات رسانی به روستاهها مسئول ندانسته و پاسخگو نمی باشد!
با توجه به اینکه دکتر سالاری استاندار محترم گیلان در آبانماه سال گذشته در جلسه شورای برنامه ریزی استان نیز از کیفیت آب شرب روستاههای گیلان انتقاد نمود و ابراز داشت که استان گیلان در حوزه آب شرب شهری و روستایی مشکلات اساسی دارد اما پس از آن تا کنون هیچ عکس العمل شایان ذکری از مدیران آبفار استان در جهت ترمیم و بازنگری مشکلات آب شرب روستاهها دیده نشد گویی در این سازمان هیچ اراده ای در راستای تقویت و تحکیم توسعه پایدار استان گیلان در حوزه های مدیریتی و عمرانی وجود ندارد! در تایید این ادعا ،فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای اداری این شهرستان که اردیبهشت ماه برگزار گردید اذعان داشت که ۳۰ درصد از شبکه های آبرسانی روستایی شهرستان رشت فرسوده بوده و روستاههای این شهرستان هم به لحاظ شاخص برخورداری و نیز بهره مندی از میانگین استانی پایین تر است .این در حالی است که همچنان در شبکه های مجازی و رسانه های استانی و ملی فیلم های کوتاهی از وضعیت اسفبار و نامناسب آب شرب برخی روستاههای گیلان دست به دست می چرخد که بعنوان مثال آب شرب نامناسب روستای پیچاه ازتوابع شهرستان لشت نشاء و برخی روستاههای شرق گیلان گویای این مدعاست . حال با توجه به ضرورت اقداماتی موثردرسازمان آبفاراستان گیلان وفقدان اثر بخشی لازم در امربهبود کیفیت آب شرب روستایی در این استان ورفع سایر نواقص و نبود اراده ای آهنین درمدیران این سازمان جهت جذب اعتبارات لازم ،بازنگری در مدیریت آبفار استان گیلان از سوی وزارتخانه مطبوع امری ضروری وعاجل به نظر می رسد . این رسانه بر خود مفروض می داند تا در راستای تنویر افکار عمومی و نیل به تغییرات بنیادین و ساختاری در این سازمان همچنان بر رسالت خود استوار بوده و در جهت تحقق خدمات رسانی به روستاییان گامهای موثر تری را بردارد…

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

  1. شما دنبال تشنج در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان هستید.با افتخار خدمت شما عرض میکنم رنج ور بهترین مدیر تاریخ آبفار گیلان بنده سهیل بابایی هستم از کارکنان آبفار رودسر و حامی سرسخت دولت تدبیر و امید با روی کار آمدن رنج ور به سمت مدیر عاملی آبفار گیلان امید در دلهای پژمرده کارکنان آبفار ایجاد شده هر چند همه کارکنان آبفار گیلان در جریان هدف شما هستن این ره که شما میروید به ترکستان هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا