آخرین خبرها

دونالد ترامپ: کشور کره شمالی موجب گردید المپیک زمستانی یک شکست بزرگ نباشد

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت Inside the games، ، دونالد ترامپ دیروز (سه شنبه) با کیم جونگ اون، رهبر کشور کره شمالی دیدار نمود.

ترامپ قبل از این نیز در مورد ارزش حضور کشور کره شمالی در بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ گفت وگو کرده بود. او پس از دیدار با رهبر کشور کره شمالی، گفت: کشور کره شمالی به المپیک رفت. آنان به المپیکی رفتند که می توانست یک شکست بزرگ باشد و شاید حتی بازنمایی نمی گردید. آنان موجب گردیدند که المپیک موفقیت بزرگی گردد. آنان حضور در المپیک را به لیست کارهایی که انجام داده اند افزودند.

کره جنوبی میزبان المپیک زمستانی ۲۰۱۸ بود. در آن زمان نگرانی هایی در مورد فعالیت اتمی کشور کره شمالی در نزدیکی مکان برپایی بازی ها وجود داشت و تنش هایی بین آمریکا و کشور کره شمالی در این باره رخ داد.

رهبر کشور کره شمالی در آن زمان اعلام نمود که ورزشکاران کشورش در المپیک زمستانی حاضر خواهند بود. حدود ۲۲ ورزشکار از کشور کره شمالی در این بازی ها شرکت نمودند. هم چنین تیم متحد هاکی روی یخ بانوان دو کره در این بازی ها حضور پیدا نمود. دو کره در مراسم افتتاحیه این بازی ها با هم رژه رفتند.

در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی دختر ترامپ و معاون اول رییس جمهور حاضر بودند.

توماس باخ، رییس IOC در حاشیه المپیک زمستانی با کیم، رهبر کشور کره شمالی دیدار نمود.

در ماه ژانویه ترامپ از حضور کشور کره شمالی در المپیک زمستانی استقبال کرد. ترامپ هم چنین در ماه مارس گفت که بدون او المپیک زمستانی یک شکست بود.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا