آخرین خبرها

رژیم اسرائیلی خود را الهه آب ایران جا می زند

وی افزود : شاید خوب ترین درسی که مسئولان ارشد ما توان دارند از کار نتانیاهو دریافت کنند آن هست که آب سرنوشت کشور را تعیین می کند نه هزینه کردن سرمایه ها در جایی خارج از آن، مردم ما مثل مردم همه دیگر سرزمین ها، در پی آب و غذا خواهند رفت و امروز نتانیاهو قصد دارد در جای تهی بعضی مسئولین ایران، خود را الهه آب ایرانیان جا بزند.
ریاست مرکز پژوهش های علوم جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز افزود: او می داند که مردم و سرزمین ایران تشنه آب می باشند و هر جا تشنگی و گرسنگی آمد، نباید چشمداشت مشی سنجیده از مردم داشت، در نتیجه شاید قصد دارد برای روز هرگز خود را فرشته رهایی جا بزند، شوربختانه، مردم تشنه و گرسنه به آغوش هر کسی که آب و غذا بدهد خواهند غلتید.
این استاد دانشگاه شیراز گفته بود: نتانیاهو دست بر روی نبض ما گذاشت و اظهار کرد که توده های مردم شما دستخوش بی آبی می باشند و ادعا می نماید رژیم او با همه گرفتاری ها، آب را برای سرزمین خشک خودش پایدار ساخته و امروز قصد دارد الهه آب ایرانیان گردد افسوس که فرصتی به وی داده ایم تا بتواند چنین تفکر ای را در مغزش بپرورد.
ریاست مرکز پژوهش های علوم جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز افزود : اگر کسی دنبال برتری بلند مدت هست باید به آب بیندیشد و گویا نتانیاهو این را خوب فهم کرده هست. امروز سختی ما آب هست نه زیادی از چیزهای دیگر که خود را به آنان سرگرم کرده ایم ، دشمن درجه یک ما نادانی های ما در مقابل استفاده غلط از آب هست.
محقق دانشگاه شیراز افزود : انسانهای اندیشمند می دانند که جامعه و مردم بی آب، خود به خود، و بدون احتیاج به دشمن بیگانه در هم فرو می ریزند.
ناظم السادات اظهار کرد : اگر به آب می اندیشیدیم و فهم می کردیم که بی آبی یعنی چه، دیگر وقتی برای زیادی از اقدامات دیگر نداشتیم، کشوری که رودخانه هایش سراسر رو به خشکی و سطح آبهای زیرزمینی اش با این سرعت رو به کاهش هست، نیازی به دشمن بیگانه ندارد، بی آبی برای هر شهر یا کشوری به منزله موریانه برای ستون چوبی هست.

این متخصص اقلیم شناسی اظهار کرد : در همان حال که بیشترین بی توجهی به کارشناسان خود در راستای آب و اقلیم داریم، بیشترین اندازه در کمند بی آبی و تحولات اقلیمی دستخوش شده ایم.
۶۱۱۳ /۱۸۷۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا