علم و تکنولوژی

پرچمدار بعدی هواوی به نمایشگر اولد مجهز می شود؟

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا به نقل از وب سایت GSMArena، گزارش های منتشر گردیده از سوی the bell،  ،  نشان می دهد که نسل بعدی پرچمدار شرکت چینی هواوی قرار هست از صفحه نمایش و پنل های اولد بهره ببرد و بدین منظور، توصیه ساخت پنل های اولد را به سامسونگ داده هست تا بتواند در اوایل پاییز سال جاری از این محصول جدید پرده برداری کند.

از انجایی که سامسونگ بزرگترین تولیدکننده پنل های اولد در جهان به حساب می آید، زیادی از شرکت های سازنده تلفن همراه هوشمند من جمله اپل برای صفحه نمایش موبایل های تولیدی خود، توصیه تامین پنل های اولد را به این شرکت کره ای می دهند.

سامسونگ دیسپلی در سال ۲۰۱۷ بزرگترین تامین کننده و تولید کننده پنل های اولد تلفن همراه های آیفون و فرآورده ها اپل به شمار می رفت و ال جی دیسپلی هم قسمت کمی در تامین این پنل ها و سایر قطعات فرآورده ها اپل داشت.

هواوی بعنوان یک شرکت چینی فعال در حوزه تکنولوژی و ساخت تلفن همراه های هوشمند توانسته هست قسمت تقریبا زیادی از خرید موبایل را در میان برندهای فعال در این حوزه از آن خود کند. اکنون به منظور رقابت با پرچمدار اپل، آیفون ۱۰ (ایکس) که با پنل های اولد توانست به موفقیت تقریبا چشمگیری در جهان دست پیدا کند، می خواهد از یک صفحه نمایش اولد (OLED) اکنون به منظور رقابت با پرچمدار اپل، آیفون ۱۰ (ایکس) که با پنل های اولد توانست به موفقیت تقریبا چشمگیری در جهان دست پیدا کند، می خواهد از یک صفحه نمایش اولد () برای پرچمدار جدید خود استفاده نماید.

سامسونگ عده ای از نمونه های پایلوت از پنل های اولد را در اختیار هواوی قرار داده هست تا این شرکت چینی بتواند با انتخاب درست از میان گزینه های موجود، پرچمدار آتی و بعدی خود را تولید کند. در نتیجه انتظار می رود سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی خط تولید انبوه خود را برای تولید پنل های اولد هواوی میت ۲۰ پرو به صورت رسمی شروع کند. علاوه بر این خود سامسونگ نیز می خواهد در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی پرچمدار جدید مجهز به پنل نمایشگر اولد خود را ارائه کند. که البته به عقیده بعضی از تحلیلگران، ممکن است این محصول جدید در اوایل سال ۲۰۱۹ نیز ارائه گردد.

هرچند که هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی مبنی بر اینکه به شکلی دقیق کدامیک از پرچمداران هواوی قرار هست به پنل های اولد مجهز شوند، در دسترس نیست اما محتمل ترین گزینه به اعتقاد خیل عظیمی از تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی، همان هواوی میت ۲۰ پرو هست.

البته پنل های اولد تنگنا های قیمتی برای تولیدکنندگان موبایل ایجاد می کنند چراکه از نرخ بسیار بالاتری نسبت به سایر نمایشگرها مثل ال سی دی برخوردارند در نتیجه سازندگان تلفن همراه های هوشمند باید مسئله نرخ تمام شده برای خود و اعضاء را نیز در نظر دارا باشند.  

 قرار هست هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در اکتبر سال جاری میلادی پرده برداری گردد. نمایشگر میت ۲۰ نیز ۶.۱ ۱ اینچی و هم اندازه پی ۲۰ پرو می باشد و میت ۲۰ پرو ابعادی بزرگ تر و به احتمال زیاد ۶.۹

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا