تدبیر ورزشی

مجلس با تحقیق و تفحص از سرخابی ها موافقت کرد

به گزارش تدبیرشرق به نقل از خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس به ارزیابی تقاضای تحقیق و تفحص از مراجع و مصارف نظام مدیریت شرکت های فرهنگی ورزشی منسوب به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال گذشته پرداختند و این درخواست ها را با ۱۷۸ رای قبول کننده تصویب کردند.

این تقاضای تحقیق و تفحص ابتدا در کمیسیون فرهنگی مجلس ارزیابی و تصویب شده هست.
میزان درآمدهای شرکت های فرهنگی-ورزشی منسوب به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال موخر و محل تامین آن، میزان مصارف و هزینه های شرک تهای فرهنگی-ورزشی منسوب به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال موخر علی الخصوص تیم های تحت پوشش و محل هزینه کرد آن از محورهای این تحقیق و تفحص هست.
میزان جریمه های ملی و بین المللی تیم های تحت پوشش شرکت های فرهنگی ورزشی منسوب به وزارت ورزش و جوانان و علل آنان در ۱۰ سال موخر، سازوکار نظارتی و راهبری تیم های تحت پوشش شرکت های فرهنگی ورزشی منسوب به وزارت ورزش و جوانان و آیین نامه های اداری و مالی و تحولات سازمانی و انتصابات ستادی در شرکت های فرهنگی ورزشی منسوب به وزارت ورزش و جوانان از دیگر محورهای این تفاضای تحقیق و تفحص هست.
سید فرید موسوی نماینده تهران علل تقاضای این تحقیق و تفحص را سوء مدیریت ساختاری در باشگاه
های ورزشی استقلال و پرسپولیس ذکر نمود و اظهار کرد: این با اهمیت باعث ابهامات عملکردی شده و رویه امور در این باشگاه های غیرشفاف هست.

نماینده طراحان تحقیق و تفحص تاکید کرد: واضح سازی هزینه ها و درآمدهای باشگاه ها لزوم دارد، باید دست مافیا از فوتبال برچیده گردد و به سمت مدیریت حرفه ای این ورزش حرکت کنیم.
سیام * ۱۳۳۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا