آخرین خبرها

ترامپ هم با نخست وزیر سنگاپور دیدار نمود

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، ریاست جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) را در کاخ ریاست جمهوری سنگاپور سپری می نماید تا در چند مراسم حضور یابد و من جمله در یک ناهار کاری نیز بالی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور دیدار نمود.

ترامپ در این ناهار کاری به نخست وزیر سنگاپور اظهار کرد: همان گونه که می دانید ما قرار هست یک نشست بسیار جالب را طی فردا (سه شنبه) دارا باشیم و من می اندیشم که قرار هست این نشست خیلی خوب از آب در بیاید.

ترامپ علاوه بر این به میزبانش، نخست وزیر سنگاپور اظهار کرد: ما قدردان میزبانی شما و دوستی و مشی حرفه ای شما هستیم. در برابر لی هسین لونگ نیز از ترامپ تشکر نمود.

ترامپ یکشنبه عصر برای دیدار تاریخی و با اهمیت روز سه شنبه خود با کیم جونگ اون، رهبر کشور کره شمالی وارد سنگاپور گردید.

ترامپ روز یکشنبه پس از یک عزیمت طاقت فرسای ۲۱ ساعته که دربردارنده توقفی برای سوخت گیری در یونان بود در فرودگاه پایالابار سنگاپور به زمین نشست.

او در در خلال خارج شدن از هواپیمایش اقدام به دست تکان دادن کرده و به خبرنگاران پیرامونش نیز اظهار کرد احساس “بسیار خوبی”

ترامپ در حالی امروز به دیدار نخست وزیر سنگاپور رفته که رهبر کشور کره شمالی قبل تر پس از ورودش در روز یکشنبه به سنگاپور با این نخست وزیر دیدار نمود.

کیم جونگ اون در هتل سنت رجیس سنگاپور اقامت دارد و دیدار وی و ترامپ قرار هست در تفرجگاه کاپلا واقع در جزیره سنتوسا صورت پذیرد.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا