علم و تکنولوژی

اپل دستگاه سنجش فشار خون طراحی نمود

به این منظور، شرکت اپل توجه دارد فناوری تازه ای در این زمینه عرضه دهد. دو سال قبل شرکت اپل، به دنبال معرفی استعداد های اپل واچ اعلام نمود که این محصول در آینده نزدیک، قادر به ردیابی و اندازه گیری تمامی فاکتورهای سلامتی می باشد اما حالا، اپل توجه دارد محصول تازه ای برای سنجش سلامت، تولید کند که با نامی متمایز از اپل واچ عرضه خواهد گردید. سایت “فست کمپانی”(Fast Company)، سایت “فست کمپانی”(Fast Company)، گزارشی درباره یک پتنت جدید ساخت شرکت اپل برای سنجش فشار خون منتشر نموده هست.

“فشار خون بالا” (hypertension)، “فشار خون بالا” (hypertension)، شرایط متداولی هست که اغلب، بدون تشخیص یا معالجه باقی می ماند. طبق گزارش “مرکز کنترل و پیشگیری بیماری”(CDC) طبق گزارش “مرکز کنترل و پیشگیری بیماری”(CDC) آمریکا، از هر سه بزرگسال، یک نفر به فشار خون بالا مبتلاست و تنها نیمی از افرادی که مریضی آنان تشخیص داده می گردد، تحت مدیریت فشار خون قرار می گیرند.

سنجش مرسوم فشار خون، با توجه به فعالیت موخر شخص، حالت قرار گرفتن بدن او هنگام اندازه گیری، سطح الکل و کافئین و سطح استرس، متمایز هست.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از سایت “اپل اینسایدر”(AppleInsider)، به گزارش تدبیرشرق به نقل از سایت “اپل اینسایدر”(AppleInsider)، این پتنت جدید، ابزاری برای سنجش فشار خون هست که استعداد وصل شدن به واسطه موجود شرکت اپل را دارد.

این وسیله، دربردارنده گجتی هست که دور مچ دست عضو بسته می گردد و تنها برای اندازه گیری فشار خون او به کار می آید.

درون هر کدام از کیسه های هوا، یک حسگر قرار می گیرد تا تحولات فشار در درون محفظه را اندازه گیری کند.

همچنین، گفته می گردد در پتنت سنجش فشار خون، یک سیلندر تنظیم کننده برای تعیین فشار لازم درون سلولها وجود دارد که علت می گردد در در خلال داشتن اندازه گیری دقیق، فشار آزار دهنده ای به مچ عضو وارد نشود.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا