تدبیر ورزشی

با اهمیت ترین عنوان های خبری ایرنا از شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه

خبر ها داخلی
*********
****تهران-رئیس جمهوری ایران بامداد دوشنبه و بعد از شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای در چین، به تهران برگشت.

** **تهران-رهبر معظم انقلاب تجربه غنی سازی ۲۰درصد را نمونه ای درخشان از قدرت جوانان کشور برشمردند و افزودند: در دوره ای که برای فروش اورانیوم غنی شده ۲۰درصد شرط گذاشته بودند،با کوشش جوانان توانستیم به اورانیوم ۲۰ درصد دست یابیم و دنیا دید که ما به اورانیوم امریکا،روسیه و فرانسه نیاز نداریم.

** **مسکو-نایب ریاست فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در آمادگی خوبی قرار دارد، گفت که ایران تیم بدون شانس نیست و توان دارد به دور بعدی جام جهانی صعود نماید.

** **قزوین-رییس فدراسیون ورزش های همه گیر گفت: همه شهرهای کشور باید در راستای توسعه ورزش همه گیر دارای جاده تندرستی و بوستان های زنان باشند.

** **کرمان-معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و ریاست هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال و مبدل شدن به قدرت اقتصادی منطقه،باید به فولاد و معادن توجه گردد گفت: با پشتیبانی دولت رده تولید فولاد کشور در دنیا طی سال ۹۲، ۱۵ بوده که هم حالا به ۱۳رسیده هست.

** **تهران-تعدادی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف در نامه به رهبر معظم انقلاب، خواستار پیگیری قانونی برخورد با اشخاص فحش کننده به رییس سازمان انرژی اتمی گردیدند.

** **قزوین-رییس سازمان داوطلبین جمعیت هلال احمر گفت: در ماه مبارک رمضان، چهار هزار سفره افطاری با عنوان 'سفره مهربانی' با کمک خیران و همکاری این جمعیت برای نیازمندان کشور برپا شده هست.

** **تهران-در جلسه یکشنبه هیات دولت محل های مناسب به منظور برپایی تجمعات مشخص گردید.

** **کرمان-معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و ریاست هیات عامل ایمیدرو گفت: سیاست وزارت صنعت،معدن و تجارت برای توسعه معدنی کشور تکمیل زنجیره فولاد هست و در سالهای گذشته جداشدن این زنجیره باعث افت تولید کشور شده بود.

** **تهران-سازمان خصوصی سازی از واریز ۳۲ هزار میلیارد ریال نفع سهام عدالت برای بیشتر از ۳۸ میلیون و ۸۰۰هزار مشمول این طرح اطلاع داد.

** **تهران-تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر یک مقابل روسیه شکست خورد.

** **پکن-روسای جمهوری ایران و چین تصریح کردند که عزم دو دولت، استمرار همکاریهای راهبردی مشترک در تمامی حوزه هاست و مصمم می باشند که این ارتباطات را بیشتر از پیش گسترش دهند.

** **تهران-عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی ماده ۵ و ۶ قانون مدیریت خدمات کشوری و رای این کمیسیون برای استخدام ۲۳۰۰ مهندس ناظر تولیدات کشاورزی اطلاع داد.

** **تهران-سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با یادآوری بررسی و بررسی کارکرد دو ساله این کمیسیون در نشست یکشنبه، از رد لایحه رسیدگی به جرائم اطفال و نوجوانان اطلاع داد.

** **سمنان-معاون وزیر و ریاست سازمان صنعت های کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه حالا ۳۵ واحد تولیدی با سرمایه گذاری بیگانه در دست احداث هست، گفت: ۲۸ واحد این تعداد در داخل شهرکها و نواحی صنعتی قرار دارند که سرمایه گذاری در آنان ۲٫۸ ۸ میلیارد دلار هست.

** **مسکو-ملی پوشان تیم فوتبال ایران به رسم یادبود، توپ جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه (تل استار ۱۸) را امضا نمودند.

خبر ها بیگانه
*********
** **تهران-ترامپ در ادامه درگیری لفظی و تجاری با متحدین واشنگتن، دیگربار از اتحادیه اروپا و کانادا انتقاد نمود.

** **پکن-آمریکا که در پی قانع کردن کشور کره شمالی برای خلع جنگ افزار اتمی هست از ژاپن متحد نظامی خود خواسته هست تا میزان ذخیره پلوتونیم را کاهش دهد.

** **تهران-یک سازمان اسرائیلی اعلام نمود:جمعیت صهیونیست های اشغالگر در بخش شرقی قدس ۱۰ درصد کاهش یافته هست.

** **تهران-هزاران نفر از مردم ایالت باسک با تشکیل زنجیره انسانی به طول ۲۰۲ کیلومتر خواستار برپایی همه پرسی برای استقلال این منطقه گردیدند.

** **تهران-'شیخ میثم سلمان' فعال حقوق بشری بحرین گفت: بی توجهی رژیم به تقاضا برای گفت وگو، کشور را به ورطه نابود شدن می کشاند.

** **دوحه-عربستان،کویت و امارات برای ارایه یک بسته دو ونیم میلیارد دلاری کمک اقتصادی به دولت اردن برای گذر از مشکلات اقتصادی توافق نمودند.

** **تهران-آنگلا مرکل صدراعظم آلمان پشتیبانی نکردن ترامپ از اطلاعیه انتهایی نشست سران گروه هفت را دلسردکننده قرائت کرد و گفت: اروپا نباید به واشنگتن تکیه کند.

** **تهران-«گادی آیزنکوت» ریاست ستاد مشترک ارتش رژیم اسرائیلی با تهدید سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام نمود که جنگ با غزه هنوز تمام نشده هست.

** **تهران-برنامه جهانی غذا اعلام نمود که با همکاری هلال احمر سوریه و سازمان ملل، کاروانی حامل موادغذایی و کمک های بشردوستانه وارد شهر دوما درغوطه شرقی گردید.

**

** **تهران-صدها تن از مردم فلسطین یکشنبه شب در کرانه باختری با برپایی تظاهرات خواستار انتهاء محاصره غزه گردیدند.

** **رم-پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها در آستانه دیدار دونالد ترامپ ریاست جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کشور کره شمالی، ابراز امیدواری نمود تا این گفتگوها تضمینی برای آینده صلح باشند.

** **تهران-«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم اسرائیلی از برپایی مانور نظامی در منطقه جولان اشغالی اطلاع داد.

** **تهران-«لیندسی گراهام» سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکا گفت: درصورتی که گفتگوها واشنگتن و پیونگ یانگ به نتیجه نرسد،تهاجم به کشور کره شمالی در دستور کار قرار گیرد.

** **تهران-یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک بالستیک شهر صنعتی منطقه جیزان عربستان واقع در جنوب غرب این کشور را هدف قرار داد.

** **تهران-«جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه تنش های داخلی هفت کشور صنعتی (جی ۷) گفت که ایالات متحده دیگر بانک اعضای این بلوک نخواهد بود.

** **تهران-نخست وزیر رژیم اسرائیلی که در کابینه این رژیم در مورد دستاوردهای عزیمت اخیرش به اروپا گفت وگو می کرد، تاکید کرد حضور ایران تهدیدی حقیقی برای ما محسوب می گردد.

** **تهران-بنیامن نتانیاهو در پیامی عکسی مدعی گردید که برای کم آبی در ایران می خواهد تا فناوری های تازه ای در راستای مدیریت و تصفیه آب به مردم ایران توصیه کند.
شبک**۱۳۹۲

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا