آخرین خبرها

رهبر کشور کره شمالی وارد سنگاپور گردید

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از رسانه های سنگاپور اعلام نمود هواپیمای ایرچاینا حامل رهبر کشور کره شمالی ساعت ۱۴:۳۶ دقیقه عصر امروز وارد فرودگاه ‘چانگی’ سنگاپور شده هست.
قرار هست دیدار سران کشور کره شمالی و آمریکا روز سه شنبه ۲۲ خرداد در جزیره سنتوزا در شهر کوچک سنگاپور در جنوب شرق قاره آسیا برگزار گردد.

بعضی رسانه ها احتمال دادند ترامپ هم یکشنبه شب وارد سنگاپور گردد.
سازگاری های دیپلماتیک از مدت ها قبل برای این دیدار انجام شده هست در آخرین دور از کارهای 'ری یونگ هو' وزیر خارجه کشور کره شمالی با 'ویویان بالاکریشنان' همتای سنگاپوری خود در پیونگ یانگ درمورد این نشست اظهار کرد و گو کرده هست.
یکی از کلیدی ترین محورهای نشست سران آمریکا و کشور کره شمالی خلع جنگ افزار اتمی شبه جزیره کره و ارایه مشوق های اقتصادی و امنیتی به پیونگ یانگ هست.
ترامپ دیروز اظهار کرد که به نتیجه های دیدار با رهبر کشور کره شمالی خوش بین هست و از آن به عنوان ' دیداری برای قتل یکباره کیم' یاد نمود که زیادی از ناظران این سخنان را متاثر از روحیه پیروزی جویانه ریاست جمهوری آمریکا دانستند.
وی در آخرین توئیت هایش درج کرد: در این دیدار فرصتی برای رسیدن به یک نتیجه واقعا عالی برای کشور کره شمالی و جهان وجود دارد.
**آساق**۱۹۰۴**

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا