آخرین خبرهاملی

احمدی نژاد با سلام و صلوات آمد، آذری جهرمی با آستین کوتاه و کلاه/ دو غائب بزرگ راهپیمایی تهران/ از تشبیه ترامپ به الاغ تا اعدام نمادین

تدبیرشرق/مراسم روز جهانی قدس امسال در سراسر کشور و سایر کشورهای اسلامی برگزار شد.

مراسم روز قدس همزمان با تهران در بیش از ۹۰۰ شهر کشور از مساجد و میادین اصلی آغاز شده است.

راهپیمایان طبق روال هر سال با درست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران نیز سیداحمد خاتمی است

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران چهلمین مراسم روز جهانی قدس در تهران خواهد بود.

اما حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نخواهد کرد چرا که صبح امروز برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد چین ترک کرد.

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان نیز خارج از تهران در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهد کرد.

از تشبیه ترامپ به الاغ تا کاریکاتور اوباما و کری در راهپیمایی روز قدس

 راهپیمایی روز قدس امسال نیز همچون سال‎های گذشته با ابتکارات مردم در نمایش نمادهای مبارزاتی ایران علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی همراه بود.

حضور احمدی‎نژاد در راهپیمایی روز قدس/ شعارهای مردمی درباره او

ایلنا نوشت: محمود احمدی‌نژاد امروز با حضور در راهپیمایی قدس از محل تقاطع خیابان انقلاب و حافظ وارد جمعیت شد.

 مردم با شعارهای «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «احمدی ساده زیست ریشه کن صهیونیست»، «خامنه‌ای زنده باد احمدی پاینده باد» از وی استقبال کردند.

 از حواشی مراسم روز قدس امسال توزیع برگه‌هایی است که در آن با نوشت مطالبی علیه لایحه FATFT کنوانسیون پالرمو و لایحه تامین مالی تروریسم در این رابطه به مجلس هشدار داده شده است.

همچنین برخی راهپیمایان پلاکاردهایی در دست دارند که طبق آن خواستار استیضاح «وزیر صهیونیستی عامل اجرای طرح ۲۰۳۰» شده‌اند. این در حالی است که این طرح مدت‌هاست متوقف شده است.

همزمان با آغاز مراسم روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور و سایر کشورهای اسلامی شخصیت های سیاسی به راهپیمایی پیوستند. در تصاویر زیر حضور علی لاریجانی رئیس مجلس، حجت الاسلام سید هادی خامنه ای برادر رهبرانقلاب، آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، محمدعلی افشانی شهردار تهران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت و برخی دیگر از چهره های سیاسی را مشاهده می کنید.

حضور آذری جهرمی با آستین کوتاه و کلاه از نکات جالب حضور مسئولین بود.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا