تدبیر ورزشی

اکتساب نتیجه همزمان با جوان گرایی در والیبال ایران زمانبر هست

جاوید محسنی نیا روز جمعه در اظهار کرد و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: نبود بازی های تدارکاتی و برپایی اردوهای مدت زمان طولانی و کسل کننده نتیجه های ضعیف هفته های اول و دوم لیگ ملت های والیبال را برای ایران رقم زد و بعد از این در انتظار برنامه های تاکتیکی کادر فنی برای موفقیت هستیم.
وی گفته بود: بازیکنان جوان و تازه وارد ایران مثل مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور و علی شفیعی کارکرد قابل قبولی در میدان دارند و به صورت یقین با گذشت زمان و بالا رفتن اعتماد به نفس آنها، کارکرد بهتری در تکنیک فردی و تاکتیک تیمی خواهند داشت.
این مربی ارومیه ای اظهار کرد: تیم ایران با تغییراتی که در هفته سوم انجام داده، قرار هست چهار بازیکن سرعتی در اختیار داشته باشد و به صورت یقین ایگور کولاکویچ برای این کار خود سبب اقناعی دارد.
محسنی نیا گفته بود: نبود بازیکنی مثل معنوی نژاد، خستگی میلاد عبادی پور، مصدوم شدن محمد موسوی و بی انگیزگی بعضی بازیکنان مطرح نیز تاثیر بسیاری در کارکرد ایران در این دوره از رقابت ها داشته هست.
وی در مورد دیدار هفتم ایران در این لیگ که با چین می باشد، اضافه کرد: تیم ملی چین سال کنونی با هدایت و برنامه ریزی بی نقص «رائول لوزانو» سرمربی آرژانتینی و پیشین ایران به یکی از پدیده های لیگ ملت های والیبال مبدل شده هست و ترکیبی از قدرت اروپا و سرعت قاره آسیا در کارکرد این تیم دیده می شود.
سرمربی فصل گذشته تیم شهرداری جوان ارومیه دنبال کرد: بازیکن قطر پاسور تیم چین کارکرد خیره کننده ای در این مسابقات داشته و درخشش چین در مقابل تیم های آرژانتین، فرانسه و بلغارستان نشانه ای از برنامه ریزی هدفمند و حضوری پرقدرت در لیگ ملت های والیبال هست.
محسنی نیا اضافه کرد: بازی تیم ایران در دیدارهای هفته سوم با چین بسیار مشکل تر از روسیه می باشد و اکتساب نتیجه در مقابل چین متحول شده نیازمند هوشیاری هر چه زیادتر کادر فنی و سازگاری لازم بین بازیکنان هست.
وی دنبال کرد: سفرهای طولانی بخش دیگری از عاملان اکتساب نتیجه های ضعیف برای ایران هست ولی نمی شود بازی پراشتباه بازیکنان را به این سبب منسوب کرد.
محسنی نیا اظهار کرد: کادر فنی تیم ایران از حضرت پور برای مهار توپ های دوم و برگشتی استفاده می نماید در حالی که این بازیکن با اندکی دقت زیادتر توان دارد به عنوان لیبروی تمام عیار در دریافت های اول و برگشتی خوب ترین کارکرد را داشته باشد و باید به وی میدان داده شود.
محسنی نیا اضافه کرد: ایران در بدترین شرایط مقابل ژاپن شکست خورد و این امر دیگر تکرار نمی شود و به عقیده من این شکست در شرایطی غیرطبیعی و برطبق بدشانسی پیش آمد و همه می دانیم که قدرت والیبال ایران بسیار بالاتر از این رقیب آسیایی هست.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا تیم ملی والیبال ایران در انتهاء هفته دوم لیگ ملت های والیبال با ۲ برد و ۵ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رتبه بندی جای گرفت.
بعد از انتهاء هفته دوم لیگ ملت های والیبال در شهر «سن خوان» آرژانتین، سرمربی صربستانی تیم کشورمان که شاگردانش نتیجه های خوبی در لیگ ملت ها اکتساب نکرده اند، برای مسابقات هفته سوم رقابت ها سه تغییر در تیم ایجاد نمود.
« «مسعود غلامی»، «محمد طاهر وادی» و «امیرحسین توخته» بازیکن هایی می باشند که به ترکیب تیم اضافه گردیدند و چند روز پیش تهران را به مقصد «اوفا» روسیه ترک کردند.
«
سعید سرشناس، محمدطاهر وادی، امیر غفور، صابر کاظمی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، مسعود غلامی، سامان فائزی، علی شفیعی، مهدی مرندی و محمدرضا حضرت پور ترکیب تیم والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت ها می باشد.
برنامه دیدارهای تیم ایران به توصیف زیر هست:
جمعه ۱۸ خرداد – ساعت ۱۶، چین – ایران
شنبه ۱۹ خرداد – ساعت ۱۶، ایران – برزیل
یکشنبه ۲۰ خرداد – ساعت ۱۸:۳۰، روسیه – ایران
۷۱۵۶/۳۰۷۲

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا