علم و تکنولوژی

ابداع برنامه جدید تلفیق جادویی صدای محیط با عکس ها

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، این پروژه تحت وب کار می کند و – “Soundscape Imaginary” – به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، این پروژه تحت وب کار می کند و – “Soundscape Imaginary” – اسم دارد. این برنامه با استفاده از یادگیری ماشین برای مطابقت هر تصویری که شما آپلود می کنید با موسیقی متنی که خودتان انتخاب می کنید، فایل عکس را با صدای محیط مطابقت می دهد و عکس شما را در یک محیط خیالی ترسیم می کند. با استفاده از این تکنولوژی حضور شما در محیط هایی که همیشه برایتان یک آرزو شمرده می شد، میسر و حقیقی به نظر می رسد.

همه این برنامه تحت وب یک الگوریتم تقریبا آسان هوش تصنعی خواهد بود. Soundscape Imaginary Soundscape Imaginary یک برنامه سرگرم کننده و کوچک هست و نمونه خارق العاده ای از یک برنامه AI  است و پایه و اساسش یادگیری ماشین هست.

درست هست که شاید در مراحل اولیه اعضاء شاهد خطاهای بخشی از این اپلیکیشن باشند که این مبحث خیلی طبیعی و عادی هست، ولی رفته رفته این برنامه با توجه به یادگیری های لازم خود را به روز کرده و عکس ها مطلوب تری را برای اعضاء این برنامه خلق و ترسیم می کند.

زیادی از محققان در سراسر جهان در بحث پردازش عکس، من جمله مبدل عکس به صدا، صدا به عکس، صدا به متن، با استفاده از هوش تصنعی کار کرده اند.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا