بین الملل

فلسطین و گروههای مقاومت به برتری خواهند رسید

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روز پنجشنبه ایرنا، در این اطلاعیه آمده هست:
با گذشت چندین دهه از یورش یهودیان متجاوز به فلسطین و تشکیل دولت غیرقانونی در اسرائیل، سالانه ما شاهد جنگ و کشتار هزاران آدم بی گناه، آوارگی هزاران نفر و سکوت بیشتر کشورهای مدعی حقوق بشر هستیم.
با این وجود، اقدام بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به اسم روز قدس، سالانه باعث وحدت، همبستگی و همدلی زیادتر مسلمین و آزادگان جهان برای پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و اعلام تنفر از کارهای حمایتی استکبار جهانی از نا عدالتی و تعرض رژیم غیر شرعی اسرائیلی در سراسر جهان شده هست.
رژیم اشغالگر قدس به طور مستمر با انجام جنایت های ضد بشری به اغراض توسعه طلبانه خود پرداخته و مردم مظلوم فلسطین را از حقوق خستین محروم کرده و علیرغم مبارزات آزادیخواهانه مردم فلسطین و محکومیت های مکرر از سوی مدافعین حقوق بشر و سازمانهای بین المللی، با مشارکت دولت ایالات متحده و امروز با پشتیبانی دولتهای خیانتکار عربی به کارهای سبوعانه خود ادامه داده هست. بی شک، مقاومت فلسطین و گروههای مقاومت روزی که وعده حق الهی هست به برتری خواهد رسید.
سال کنونی شکوه و عظمت روز قدس زیادتر از سال های گذشته می باشد.
اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانشجوهای در اروپا ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، همپای آزادی خواهان جهان به پشتیبانی همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس پرداخته و با حضور حداکثری و پرشور خود در راهپیمایی های اعتراضی در سراسر اروپا، جهانیان را به عکس العمل نسبت به کارهای تجاوزگرانه و غیر انسانی رژیم اسرائیلی در اسرائیل دعوت خواهند نمود.
اروپام *۵*۴۹۱**۱۵۹۰

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا