تدبیر ورزشی

کی روش: مصمم به اکتساب نتیجه های خوب در جام جهانی هستیم

به گزارش تدبیرشرق به نقل از چهارشنبه خبرنگار ایرنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران به آمادگی بازیکن های تیم ملی فوتبال ایران اشاره نمود و اظهار کرد: ما در گروه سختی قرار داریم اما می خواهیم در بازی های پیش رو نتیجه های خوبی دریافت کنیم و برای این منظور آماده هستیم.
تیم ملی فوتبال ایران به عنوان اولین تیم شب گذشته با پرواز مخصوص از فرودگاه بین المللی ونوکووا در جنوب غربی مسکو وارد روسیه گردید و در بدو ورود مورد استقبال وزیر ورزش و تربیت بدنی دولت محلی استان مسکو جای گرفت.
تیم ملی فوتبال ایران از فرودگاه ونوکووا عازم مرکز تمرین های تیم فوتبال لکوموتیو مسکو در ۳۰ کیلومتری غرب مسکو گردید که به صورت موقت در اختیار ایران قرار گرفته هست.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از شبکه تلویزیونی روسی زبان میر، تیم ملی بعد از استقرار در مرکز تمرین های تیم لکوموتیو در بخش «باکوفکا» در منطقه ادینتسوا در حومه مسکو، طی مجلسی از جانب رئیس این منطقه مورد استقبال رسمی جای گرفت.
قرار هست تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه با تیم لیتوانی دیدار تدارکاتی داشته باشد و این مسابقه بدون حضور تماشاگران در مرکز تمرین های در باکوفکا برگزار خواهد گردید.
مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به میزبانی روسیه در ۱۱ شهر و ۱۲ ورزشگاه، ۲۴ خرداد ماه ۹۷ شروع می گردد.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «بی» با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده هست.
ایران در اولین دیدار خود باید ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش، در دومین دیدار در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان سابق جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک با یاران کریستین رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی می کند.
اروپام*۳۹۱*۱۳۴۶**۱۳۹۲

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا