آخرین خبرهاملی

نمایندگان مجلس تمایلی به حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال ندارند

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اخبار منتشر شده در خصوص اعزام و اختلاف نمایندگان برای حضور در مسابقات فوتبال جام جهانی را تکذیب کرد.

تدبیرشرق/غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه نمایندگان مجلس در مسابقات جام جهانی فوتبال حضور پیدا نمی کنند، اظهار داشت: یکی از سایت های ورزشی در خصوص اعزام نمایندگان مجلس به مسابقات جام جهانی اخباری را منتشر کرده است که آن را به عنوان عضو فراکسیون ورزش مجلس تکذیب می کنم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا جایی که اطلاع دارم با توجه به شرایط اقتصادی کشور، نمایندگان قصد حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال را ندارند و هر چند که تا این لحظه چنین برنامه ای نیز وجود نداشته اما اکثر نمایندگان مخالفت خود را با حضور در این مسابقات را اعلام کرده اند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود اینکه نمایندگان نقش نظارتی بر چنین برنامه های دارند اما به دلیل شرایط اقتصادی کشور و تنگناهای مردم از حضور و اعزام به مسابقات اعلام مخالفت کرده ایم.

وی گفت: شخصا در باره اعزام نمایندگان به مسابقات جام جهانی با هیچ رسانه های مصاحبه نکردم و ضمن تکذیب این خبر تاکید دارم که طرح چنین مباحثی در راستای تخریب قوه مجریه و مقننه کشور است و با اهداف سیاسی این کار صورت گرفته است با این حال اکثر قریب به اتفاق نمایندگان راغب به حضور در مسابقات نیستند.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه نمایندگان تمایل دارند در راستای رفع مشکلات مردم اقدام کنند، بیان داشت: نمایندگان مجلس با هدف همراهی در شرایط سخت اقتصادی سفرهای خارجی خود را منتفی کردند بنابراین از حضور در مسابقات جام جهانی نیز انصراف داده اند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه رسانه های منتشر کرده اند برای حضور نمایندگان دراین مسابقات قرعه کشی می شود کذب محض است، نمایندگان تمایلی به حضور در این برنامه ندارد در عوض تمایل دارند در راستای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا