آخرین خبرها

پیروی از امام خمینی(ره)به سخن و موضع گیری نیست

مظفر دنبال کرد: از کلام امام خمینی(ره) سعادت حاصل می گردید و صلابت و قدرت در مقابل ظالمان و ستمگران از خصوصیات شاخص وی بود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با دستان تهی بعد از ۱۴ سال دوری از وطن، انقلاب اسلامی را رقم زد و همه را متعجب کرد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهالی بود که وی آن را درخت تنومندی کردند و حالا مایه مباهات تمامی ایرانی هاست.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته بود: امام خمینی(ره) شخصیت بزرگی داشت که تمامی بزرگان جهان به ستایش از وی پرداختند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) منشأ کارهای بزرگی در ایران اسلامی گردید، افزود: احیای اسلام ناب و تجدید حیات اسلام از دستاوردهای بزرگ بنیان گذار انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه تأسیس نظام اسلامی کار آسان ای نبود، اضافه کرد: فهم درست امام خمینی(ره) از مردم باعث گردید تا نظام جمهوریت را در کنار اسلامی قرار دهد.

مظفر با اشاره به اینکه امام راحل با این همه دستاورد بزرگ و پشتوانه مردمی درگذشت اما طلوع خورشید دیگری باعث گردید نقشه های دشمنان خنثی شود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری خط و راه امام راحل را دنبال کرد و جامعه بالندگی خود را تداوم بخشیده هست.

وی اولین وظیفه مردم را محافظت از میراث گرانقدر امام خمینی(ره) یعنی انقلاب اسلامی دانست و عنوان نمود: محافظت از اعتبار های امام خمینی(ره) از مهمترین وظیفه ها ماست.

مظفر افزود: پیروی از امام راحل به سخن و موضع گیری نیست لکن به عمل و وفاداری به آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هست.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تبعیت از مقام معظم رهبری امری واجب هست، گفت: مدیریت زمان مقام معظم رهبری اگر دشوارتر از زمان امام خمینی(ره) نیست کمتر هم نبوده هست.

وی با اشاره به اینکه قدرت و هنر بازتولید مفاهیم قرآنی و قدرت گفتمان سازی از مهمترین خصوصیات مقام معظم رهبری هست، تصریح نمود: مقام معظم رهبری با قدرت بسیج همه گیر و مردمی، دشمن شناسی و قدرت امیدبخشی نظام جمهوری اسلامی را استوار نگاه داشته هست.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا