آخرین خبرها

محرومیت کاپیتان پرو به صورت موقت کنسل گردید

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپورت روز یکشنبه درج کرد: دادگاه فدرال سوئیس در اطلاعیه ای اعلام نمود که کاپیتان ۳۴ساله تیم ملی پرو با فرض اینکه ناآگاهانه و یا با عدم ‘تقصیر سنگین’، از حضور در رقابت های جام جهانی که توان دارد انتهاء دوران حرفه ای فوتبالی او نیز باشد محروم گردد و بدین ترتیب ضربه دشواری را متحمل خواهد گردید.
بر این اساس، گررو توان دارد تیم ملی کشورش را برای مقابله با تیم های فرانسه، استرالیا و دانمارک در گروه (سی) رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معیت نماید.

دادگاه حکمیت ورزش علی رغم پذیرفتن این مبحث که برترین گلزن تاریخ پرو از این مواد به عنوان ماده نیروزا استفاده نکرده و به طور ناآگاهانه محتویات لیوان را بلعیده هست؛ محرومیت او را به ۱۴ ماه افزایش داده بود.
گفتنی هست قبل از این، اتحادیه بین المللی بازیکنان حرفه ای فوتبال (FIFPro) از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) درخواست کرده بود اذن حضور کاپیتان پرو را در جام جهانی ۲۰۱۸ صادر کند.
بیست و یکمین دوره رقابتهای جام جهانی به میزبانی روسیه و در ۱۱ شهر این کشور برگزار می گردد و از ۲۴ خردادماه به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت. تیم ملی کشورمان نیز که دومین حضور پیاپی و پنجمین حضور کلی خود را در این رقابت ها تجربه می کند، در این دوره در گروه (بی) با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش دیدار خواهد نمود.
ورزشی**۳۹۹۱**۱۵۸۴

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا