آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

شفر: مردم ایران دیوانه فوتبال می باشند/ باشگاه استقلال نظیر بچه ی من هست

باشگاه استقلال

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرویس ورزشی خبرگزاری SWR آلمان با انتشار مطلبی که گزیده ای از آن در ادامه می آید به حضور شفر در استقلال پرداخته هست:

سرمربی پیشین باشگاه کارلسروهه آلمان که در حال حاضر سکان رهبری تیم استقلال تهران را در لیگ برتر ایران در دست داشته و با این تیم به موفقیت‌هایی بزرگی رسیده هست.

او حالا در ایران به آوازه رسیده هست: در ایران به وی “آقا شفر” می‌گویند که همان “Herr Schäfer” در زبان آلمانی هست.

   با حضور او، موفقیت‌های چشمگیری نصیب این باشگاه شده هست؛ تا قبل از حضور سرمربی افسانه‌ای و پُر افتخار پیشین باشگاه کارلسروهه، این تیم ایرانی در رتبه پایین جدول رتبه بندی و در منطقه‌ی سقوط قرار داشت، ولی فصل را با اکتساب عنوان سومی به اتمام رساند و البته عنوان قهرمانی جام حذفی ایران را نیز به دست آورد.

شفر در بدو ورود خود به کلان شهر تهران سر انجام حیرت ابراز کرد : “اینجا ، همه چیز شگفت‌آور هست! باشگاه استقلال در ایران همان جایگاه باشگاه‌هایی چون “شالکه” و “دورتموند” را در میان مردم دارد !”

اشتیاق و رغبت به کار در سرمربی آلمانی این باشگاه ایرانی وصف‌ناپذیر و فراوان هست: “همیشه اهتمام می‌کنم یک ترکیب ایده‌آل از فرهنگ آلمان و ایران را پیدا نمایم.”

ایران کشوری هست که مردم در آن دیوانه ی فوتبال می باشند و البته شفر هم در حرفه‌ی خود، بیشتر از یک سرمربی فعالیت دارد :”باشگاه استقلال، نظیر بچه‌ی من هست و من از حضور در اینجا، خیلی شگفت زده و خرسند هستم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا