آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

قراردادهای غیرحرفه ای ناز بازیکنان پرسپولیس را خریدنی کرد

بازیکنان پرسپولیس

بعضی از این بازیکنان دیشب تهران را به مقصد استانبول ترک کردند تا با باشگاه هایی که خواستار به خدمت گرفتن آنان هستند، مذاکره کنند.

در ادامه این آشفته بازار «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) به یکی از رسانه ها اظهار کرد که دیگر نیازی به «محسن مسلمان» ندارد تا آقای پاس فوتبال ایران در لیگ هفدهم دیگر جایی در تیم پرفسور نداشته باشد.

چنانچه مبحث مسلمان که یک مبحث درون تیمی هست را کنار بگذاریم رفتن همزمان سایر بازیکنان پرسپولیس در شرایطی که این تیم احتیاج زیاد به بازیکنان کلیدی و حتی ذخیره خود دارد قابل بحث بوده و طرفداران را دلواپس کرده و این در حالی هست که مسئولین باشگاه قبل از اتمام لیگ سخن از پایانی شدن تمدید قرارداد این نفرات می زدند.

در سراسر جهان عقد قرارداد بازیکنان یک چرخه با اهمیت در باشگاه های فوتبال هست اما شرایط در ایران تماما متمایز هست و بازیکنان ایرانی اکثرا الزامی برای بستن قراردادهای بالای یکسال ندارند و توان دارند اینچنین دست باشگاه های خود را در پوست گردو بگذارند.

در این باره باید عنوان نمود مسئولان باشگاه هنگامی که کادر فنی تیم، لیست بازیکنان مورد احتیاج خود را به باشگاه اعلام می نماید باید با دقت نسبت به عقد قرارداد با توجه به چند شاخص که مهمترین آنان مدت و زمان انتهاء قرارداد بازیکنان هست توجه مخصوص دارا باشند تا خود و دیگران را دچار مشکل نکنند و البته فدراسیون فوتبال نیز باید مثل زیادی از لیگ های معتبر دنیا قوانینی در مورد ثبت قرارداد بازیکنان تدوین کند.

متاسفانه این روزها پرسپولیس نیز دچار چنین مسئله ای شده و مسئولان قبلی گویا توجه خاصی به مدت و همزمانی انتهاء قرارداد بازیکنان نداشتند همچنین،

قراردادهای مشروطی را با بازیکنان به ثبت رساندند که امروز تیم را به حاشیه برده هست.

در این شرایط راه حلی نیست جز توجه به خواسته های بازیکنان که توان دارد در آینده خطرهای جدی تر را متوجه باشگاه و تیم کند.

شاید اگر به گفته زیادی از بزرگان فوتبال ایران روزی تیم های ما به معنای حقیقی مبدل به باشگاه گردند و آکادمی های فعالی دارا باشند امروز اینچنین دلواپس آینده خود نیستند و توان دارند از طریق همین تیم ها و با پرداخت پایین ترین هزینه خود را ضمانت کنند.

ورزشی**۹۱۴۴*۱۵۹۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا