آخرین خبرها

انجام 5900 کیلومتر عملیات نشت یابی گاز طی سال 1395 در لرستان

انجام 5900 کیلومتر عملیات نشت یابی گاز طی سال 1395 در لرستان

استان‌ها > لرستان – طی سال گذشته حدود 5900 کیلومتر نشت یابی در سطح استان لرستان و 210 هزار انشعاب (علمک) نیز بر اساس مدل ارزیابی ریسک انجام شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان لرستان با اعلام این مطلب افزود 266 مورد ایستگاه نشت یابی شده و 170 مورد ایستگاه نیز بازرسی شدند .
محمد عزت پور همجنین بازرسی کالاهای مورد نیاز در پروژه های شرکت گاز استان را از دیگر وظایف بازرسی فنی دانست و افزود در سال گذشته 155 مورد بازرسی نیز انجام و 84 مورد بازرسی کالاهای برگشتی نیز انجام شد .
وی تصریح کرد کیفیت در اجرای پروژه ها بسیار مهم بوده و بر این اساس دقت و حساسیت زیادی در بازرسی کالاهای خریداری شده و اجرای پروژه ها صورت می گیرد تا کیفیت همراه با کمیت باشد .
عزت پور 85 مورد بازرسی از پروژه های اجرائی و اعلام گزارش کیفی آنها را نیز جزو کارهای انجام شده در سال گذشته عنوان نمود و افزود 160 مورد تستهای متمرکز خطوط تغذیه و توزیع نیز در سال گذشته انجام شد .
وی افزود : 27 مورد تست پوشش خطوط تغذیه فلزی در سال گذشته نیز جزو فعالیتهای واحد بازرسی فنی بوده و افزود این فعالیتها توسط کارکنان این واحد انجام شده و از پیمانکار یا بازرس شخص ثالث استفاده نشده است

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا